Ja, ik zal toegeven dat ik het er wel mee eens ben dat je geen HIV-Positive mensen binnen moet laten. Aan de andere kant, ook al is dit een beetje
fftopic: zou je er ook bij stil kunnen staat dat;
Stelling: We gooien alle in Australie geboren mensen het land uit en die mogen gelijk weer volgens de huidige immigratieregeling die voor buitenlanders geldt proberen om het land in te komen.
Dan zal je zien dat er maar een zeer gering aantal mensen weer het land inkomt. En als je dezelfde stelling in Nederland zou gebruiken. Okee, ik weet niet wat de huidige immigratieregeling voor nederland precies is maar ik denk dat er dan een groot aantal mensen zowel in Australie als in Nederland veel respect zouden krijgen voor wat betreft de immigratieregelingen. Het punt is dat de gemiddelde nederlander / australier hier niks van weet.
En dan heb ik zo'n vermoeden dat er veel meer mensen veel meer respect zouden hebben voor de immigrant.
Wat dat betreft, Mariette heeft het reeds aangegeven.
Ze snappen niet dat we uberhaupt nog zin hebben om te gaan, "als het zo moeilijk moet".
Ja, en dat is de reden waarom Australie alleen een land is voor mensen die ECHT willen.
Maar om de bewoners dat zelf bij te brengen? Nee, dat krijg je zo 1,2,3 niet voor elkaar. Daarvoor zouden we ze eerst ALLEMAAL :grin: het land uit moeten schoppen om ze vervolgens gelijk even zelf laten proberen om het land weer in te komen.
Uiteraard zou ik dat niet serieus voor willen stellen. Maar zoiets heb ik wel gehoord van een bedrijf in nederland: Een directeur van een bedrijf die zij: "Jullie zijn allemaal ontslagen. Echter, jullie mogen ook allemaal morgen weer op sollicitatiegesprek komen".