Howard's end

Hm, ik had net nog de moeite genomen om op een paar dingen te reageren, maar na Linda's post weet ik weer waarom ik geen voorstander van politieke discussies ben. Sorry Linda, je verhaal is ongenuanceerd en je belicht alleen maar de allerslechtste situaties en bevat ook nog 's zoveel onware 'feiten'; voor mij nog niet eens de moeite waard om puntsgewijs doorheen te gaan. Nutteloos. Hoge creditcard-schulden zijn de schuld van de regering... Ja, dat vind ik wel een leuke! :lmao:

Als er zo nodig met de botte bijl Australische zaken de pan in moeten worden gehakt en het allemaal zó erg is, wat doen de Nederlandse mopperaars dan hier? Het is kankeren en negatieve kritiek geven, de PM en zijn regering zijn waardeloos (en dus we geloven voor het gemak wat een ander belooft), en allerlei zaken zijn fout, verouderd, discriminerend, noem maar op, het kan niet negatief genoeg zijn. Op de één of andere manier is het voor zoveel Nederlanders onmogelijk een middenweg te zien en om credit te geven aan wie het toekomt. Overal worden fouten gemaakt, en elke regering doet ook weer goeie dingen. Waarom zo simpel en goedkoop tegen een regering aanschoppen. Stomtoevallig is zo'n regering ook nog 's gekozen door het volk. Ach, eigenlijk is het precies hetzelfde gedrag als Nederlanders in Nederland doen - hoe kan het me ook verbazen!

- Rudd was de eerste to force senior public servants in to contracts: either they took it, or they were sacked. Maar daar kijken we nu even voor het gemak niet naar hè, dat we met zo'n man te maken hebben. Nee, tuurlijk niet.

- Rudd kan wel een vergadering met de state health care ministers hebben om zijn ideeën voor te leggen, maar hij heeft géén zeggenschap in wat ze uiteindelijk doen.

Ik heb alleen vage politieke meningen, maar meer nog veel vraagtekens, bij alle partijen. Dingen zijn lang niet zo zwart/wit. Maar gelukkig voor veel mensen wel. Da's fijn voor hen.

Ik hoop echt dat alles zoveel beter wordt als alle pro-Rudd voters hebben gehoopt.

Een poll van afgelopen Zaterdag:
24 November 2007: Will the nation prosper under  the new Labor government?
Yes: 31338 (47%)
No: 35342 (53%)

Als er nog iemand geïnteresseerd is in meer dan 2000 reacties van Australiërs: http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=328346


Ireen
 
Ireen, had het nou gewoon bij je eerste post gehouden!  :grin: :grin: :grin: :grin:
 
He Ireen, ik was van plan hier eens flink te reageren op je post, maar 't is simpelweg niet de moeite waard. Lees eens objectief je eigen posts voordat je een ander ongenuanceerd noemt. Als een ander met zwarte tegenargumenten tegen al jouw witte argumenten komt, dan ben je allebei zwart-wit bezig...

"Nutteloos", nutteloos is het quoten van de resultaten van een poll zonder bronvermelding of vermelding van de manier waarop de poll gehouden is. Dat is alleen maar proberen indruk te maken met "ongenuanceerde" ;) nummertjes...

En over "het kan niet negatief genoeg zijn" gesproken, daar vat je de hele campagne van de Liberals in 1 zin samen. Vrijwel geen woord heb ik gehoord over wat voor positieve dingen de Liberals zouden gaan doen als ze weer aan de macht zouden komen, het was alleen maar "Help help de economie stort in als Labor aan de macht komt"
 
Ja Joep, je hebt gelijk, ik had het beter bij m'n eerste post kunnen houden ja; ik zei het zelf al en had me aan m'n eigen advies moeten houden, want zoals ik al zei er komen altijd oeverloze discussies over. Ik moet gewoon m'n mond houden en niet de devil's advocate willen zijn. Er komt alleen maar aggrevation van omdat iedereen vanuit een ander standpunt praat.

Dus sorry als er iemand hoofdpijn van heeft gekregen, ik zal geen dingen meer vertellen die niemand wil horen en m'n tong afbijten wat er ook voorbij komt :)

Hier komt trouwens die poll vandaan: http://news.ninemsn.com.au/previousvote/ Zo, is het nu wel genuanceerd dan?

Ireen.
 
Ha, ha, ha, nog effe en we moeten de politiek samen met p..no bannen van het forum. De emoties lopen (helaas) aardig op.

Een reactie van mij nog:
De meesten hier op het forum willen graag naar Australie komen dus heel erg slecht kan het toch niet (geweest) zijn onder Howard... Toch??

(Geen antwoord please ;-) )
 
Net als bij voetbal, de scheids zit er midden in en er is altijd 1 partij unhappy.
Net als bij politiek, altijd 1 partij die de ander wel kan schieten.
Net als het geloof, daar komen de grootste wereldoorlogen van.

We hadden beter het volgende kunnen doen, shut up and dance, want heel die politieke bullshit is zo gebaseerd op ikk ikke ikke en de rest kan......

Oja ; Afgelopen zaterdag was een goed visdagje .

Jack :evil:

ps; Pete ,effe een reactie op de jouwe, je was dezelfde tijd aan het schrijven alleen net iets sneller geplaatst.
     Howard was een kanjer , om trots op te zijn
Reactie is anders dan een antwoord....toch :?
 
[quote author=Eerainuh link=topic=7955.msg103449#msg103449 date=1196047625]
bevat ook nog 's zoveel onware 'feiten'; voor mij nog niet eens de moeite waard om puntsgewijs doorheen te gaan. Nutteloos.[/quote]
Tja, zo werkt het dus niet. Ik snap prima waarom je niet van politieke discussies houd als je je statements niet kan onderbouwen.

[quote author=Eerainuh link=topic=7955.msg103449#msg103449 date=1196047625]
Als er zo nodig met de botte bijl Australische zaken de pan in moeten worden gehakt en het allemaal zó erg is, wat doen de Nederlandse mopperaars dan hier? [/quote]
Wat probeer je hier te zeggen? Dat het on-australisch is om in een democratie voor jezelf te denken en niet blindelings een huidige regering te volgen maar onder de loep te houden terwijl je tegelijkertijd een land en de inwoners prettig vind?

[quote author=Eerainuh link=topic=7955.msg103449#msg103449 date=1196047625]
Hoge creditcard-schulden zijn de schuld van de regering... Ja, dat vind ik wel een leuke [/quote]
Jij bent degene die zegt dat kopen-kopen-kopen een indicatie is dat alles zo goed gaat. Anderen nuanceren die uitspraak slechts. Goed lezen helpt.


Voor de rest hebben hans en linda al veel gezegd waar ik het mee eens ben, dus dat ga ik niet herhalen. Overigens denk ik niet dat het met Rudd ineens allemaal rozegeur en maneschijn is. 
 
Ik heb een stalen onderlijntje ...en wat doet dat kruisje daar.

Heb Howard en Kevin uitgenodigd voor aanstaande Zaterdag.
Heb goed bait nodig,zijn die politieke e^&s nog ergens goed voor.

Suske ,sus is een beetje kerel, het zijn vage politieke meningen.
Wat Howard heeft , heeft Kevinnetje ook.
Wat Howard niet heeft, zal Kevinnentje ook niet hebben.
Howard was oud ging toch met pensioen..., zijn huisje was niet correct gebouwd, Had Kevin een leuk onderwerp om zijn collega mee onderuit te trappen en in zijn gezicht te spugen halen.  :p ,dan zijn er al veel die de andere partij kiezen zonder goed op de hoogte te zijn van de inhoud van Labor.     en dan maar 6 % verschil.  :grin:

[quote author=Eerainuh link=topic=7955.msg103449#msg103449 date=1196047625]
Ik hoop echt dat alles zoveel beter wordt als alle pro-Rudd voters hebben gehoopt. [/quote]

RIGHT , Howard heeft het gedaan en mag trots zijn,deze pipo moet het nog doen.


By the way.....wat doet dat kruisje daar Sylvia en Rob.

Jack :evil:
 
Zoals ik al eerder schreef heb ik weinig verstand van de politiek in Aus dus wilde ik me niet uitlenen daarover. En na het lezen van jullie berichten hadden meer mensen dat moeten doen. Een klein advies, ga lekker vissen dat kan erg leuk zijn als ik de foto's zie............
 
Back
Top