Huis of app te huur Adelaide

Fre

New Member
Hey,
Ivm stage van mijn man gaan we 6 of 7 maanden naar Adelaide. Ik heb al veel gegoogled, maar kan geen huisjes of app vinden te huur (voor een betaalbare prijs).
Iemand tips of sites? Het is niet dringend, maar ik heb het graag op voorhand geregeld omdat onze dochter meegaat en dan net 2 is.
 
zie ook www.adelaiderealty.com.au (is van mn broer die ook in NL heel veel jaar als makelaar gewerkt heeft!)
 
He Ernie

is er voortaan een andere site of is je broer er mee gestopt? Zou jammer zijn.

Gr Helmut
 
Hi! Wij zitten inmiddels een paar weken in Adelaide, is echt waanzinnig! Een huis huren voor 6 of 7 maanden valt alleen niet mee aangezien de meeste rentals voor een periode van een jaar zijn. Wij zochten wat voor een maand en dat was ook erg moeilijk.

Wat je kunt doen is de real estate agents aanschrijven en je vraag voorleggen. Kijk anders ook eens op homehound en op eliterentals, daar staan wel eens huizen bij die niet op real estate staan (is toch de grootste). Probeer zeker ook de huizen in Newport Quays, daar wonen wij en er is genoeg beschikbaar, wellicht ook voor een half jaar. De trein stopt voor de deur en in een kwartier zit je in de CBD.

Veel succes!
 
Back
Top