Huis te huur in Boyne Island (Gladstone)

Nora

Member
Wij hebben per direct 23/01/2014 een huis te huur in Boyne Island (vlakbij Gladstone). Het gaat om een huis met 4 slaapkamers, 2 badkamers in een nieuwe woonwijk.
Omdat we uit eigen ervaring weten hoe moeilijk het is om zonder referenties een huis te kunnen huren in Australië willen we op deze manier een optie bieden voor mensen die naar deze regio willen/moeten verhuizen en moeite hebben om een huis te huren. Mocht iemand in deze regio op zoek zijn naar woonruimte laat het mij dan weten via het forum of via hve1974@yahoo.com
 
Nou wij gaan op zijn vroegst rond November/December dit jaar die kant op. Ik zoek eigenlijk iets in Gladstone maar Boyne Island is ook helemaal goed! Heb je foto's?? Wat is de prijs?? Bedankt voor je hulp.
 
Het huis is voor 6 maanden verhuurd. Dat is tot eind Augustus. Daarna weet ik niet of de huurders willen blijven. Er is plenty te huur rond Gladstone op het moment voor alle prijzen. Ligt eraan wat je zoekt. Ben je alleen of met vrouw en kinderen? Kijk eens op realestate.com.au en daar kun je alles vinden wat er te huur is. Ons huis ligt in Riverstone Rise. Een nieuwe wijk die op dit moment gebouwd word. Met heel veel parken etc. Als je in Gladstone gaat werken is Boyne Island een goede plek om te wonen. Ga niet naar Calipe. Daar zou ik zelf niet willen wonen in ieder geval.
 
Hallo Nora. Ok, bedankt voor je berichtje. Misschien dat we tzt nog eens contact kunnen leggen over jullie huisje. Jullie wonen zelf dus in Yandina Creek? We zijn met z'n tweeen, ik en mijn vrouw. Ik heb mts werktuigbouwkunde gedaan (MTS), zeg maar fitter and turner etc, en mijn vrouw SPW en SPH (Social work). Naar het schijnt is in beide beroepen veel werk. Maar ik hoor wel veel berichten over het feit dat je misschien conecties moet hebben om er tussen te komen. Vandaar ook mijn vraag omtrent de woning, aangezien we eerst natuurlijk nog geen werk hebben, en het dan wel eens lastig blijkt te zijn om een woning te kunnen huren. Ik zit zit er aan te denken om een apprenticeship te volgen in Diesel Fitter, bij bijv hastings Deerings. Maar dit kan pas als we er zijn. Is Caliope de enigste plaats waar je niet zou willen wonen? Of zijn er meer omgevingen waar je beter niet kan wonen, of juist wel?? Bedankt voor je reactie!
 
Calliope is eigenlijk een heel erg mooi gedeelte en de huizen zijn stukke goedkoper dan Gladstone, hoewel de huizen prijzen hard naar beneden zijn gegaan de laatste tijd. Alleen een taxi van Gladstone CBD naar Calliope gaat je geld kosten :-(, ook al is het maar 20 min.

In principe heeft gladstone alles....dus ja, ik blijf voorlopig in Gladstone.

Jacob, ik neem je wel ff op een tour rond Gladstone area met de SS ute ;-)
 
Last edited:
He Wimmel, daar waren we weer! Ok, ja we zitten er zelfs aan te denken om misschien vantevoren nog een keer naar Gladdy's te komen. Misschien ergens in September ofzo. Dus dan zou een tourtje door Gladdy's niet verkeerd zijn inderdaad. Misschien even pilsen met Jotty?
 


OFX
Back
Top