huis verkopen???

Nog een optie is makelaarsland.nl

Betaal je een vast tarief van meen ik 795 euri, komen eerst langs voor waardebepaling, je maakt zelf foto's, zij zorgen voor de site, de onderhandelingen met koper, zorgen dat alles bij de notaris komt je moet zelf de rondleidingen doen.

Hgr, Mariette
 
Beste Bartman,

Standaard voorlopig koopcontract trek je zo van het internet! Ff namen aanpassen, beide koppels laten tekenen en is helemaal rechtsgeldig!

Hgr, Jeanine
 
[quote author=Jeanine link=topic=3212.msg58025#msg58025 date=1146470356]

Beste Bartman,

Standaard voorlopig koopcontract trek je zo van het internet! Ff namen aanpassen, beide koppels laten tekenen en is helemaal rechtsgeldig!

Hgr, Jeanine
[/quote]

Kun je me dan ff een linkje geven asseblief.... :dunno:
 
YES!!

Ons huis is verkocht! Na net ff meer dan 3 weken te koop staan is ie weg! De eerste kijkers werd helaas niets, maar de 2e waren helemaal verkocht en nu dus ook het huis!

Oke, wettelijke bedenktijd van 3 dagen afwachten en dan natuurlijk nog de ontbindende voorwaarde voor het rondkrijgen van hun hypotheek, maar dat komt allemaal wel goed!

Goh, valt er wel een last van je af hoor!  :-D
 
Jeetje Jeanine, dat is snel  :up: Lekker hoor, dat is toch weer mooi geregeld...

Ons huis staat nu vanaf vorig jaar oktober te koop... maar er zijn gewoon helemaal geen kijkers geweest  :cry:...

Nou ja, alles zal reg kom, en voorlopig zijn we nog druk met het visum te regelen... maar toch, drie weken, dat is geweldig!!

Groetjes,
Lela
 
gefeliciteerd met de verkoop van jullie woning,het blijft toch altijd wel een spannnende tijd als je  een woning moet of wilt verkopen.

groetjes Manja :)
 
Jeminee, na 3 weken al  :-o :-o, goed zeg!!!

Gefeliciteerd !!

NB Lela, k'zal voor je duimen dat jullie huis ook snel verkocht wordt  :up:

groetjes Miranda  :)
 
Thanks Miran! Ben nu al marketingcampagnes aan het uitdenken voor als het huis nog niet verkocht is als het visum in zicht is! (Denk aan: Nu gratis huis bij pakje boter :lol:)

Groetjes,
Lela
 
Hey Lela, maak je niet te druk over de verkoop van jullie huis, deed ik ook en uiteindelijk zijn we vertrokken zonder dat het verkocht was.

We zaten goed en wel in Australie of onze makelaar hing elke avond aan de telefoon en liep het storm met kijkers. Het was in drie maanden na ons vertrek verkocht. Dus laat je hoofd niet hangen, de markt is onvoorspelbaar en de potentiele kopers ook, kun je weing uit afleiden.

Ik kan je alleen maar aanraden om nog eens goed na te gaan of het huis werkelijk voor je vertrek verkocht moet worden of dat het ook erna kan.
De huizen in NL worden alleen maar duurder dus NOOIT wanhopig zijn of laten zien dat je wanhopig bent want dan loop je de kans dat je er veel minder voor krijgt.

Wij hebben direct tegen de makelaar gezegd dat 'ie niet met praatjes aan hoefde te komen dat huizenprijzen zakten, dat het huis minder waard werd als het leeg stond en meer van die flauwe kul om de prijs naar beneden te praten.
HUIZEN en GROND in NL worden duurder niet goedkoper !

We hebben ook voet bij stuk gehouden in de onderhandeling via de telefoon vanuit Australie en gezegd dat we niet met het huis in onze maag zaten, hoewel dat WEL ZO VOELDE, hoor!
Uiteindelijk is het verkocht voor de vraagprijs terwijl drie makelaars vantevoren hadden gezegd dat ze het huis daar niet voor wilden verkopen omdat
de prijs veel te hoog lag. Ja, ja.  :evil:

dus heel veel succes

Annelies
 
Hi Annelies,

Ha! Dat geeft de burger weer moed  :up:. Tja inderdaad, het wordt hier alleen maar duurder en echt niet goedkoper, daar heb je helemaal gelijk in! Wat stoer dat jullie gewoon bleven volhouden, ook al zat je in australie!!

Het probleem is hier alleen dat er 3 huizen op een rijtje te koop stonden (1 is er nu verkocht) en allebei de andere huiseigenaren zijn al behoorlijk gezakt  en dat huis wat uiteindelijk dan verkocht is, daar zijn ze onwijs gezakt met de prijs. Nu is het wel zo dat beide eigenaren al een ander huis hebben gekocht, dus die willen koste wat kost van hun huis af en wij hebben natuurlijk  (nog) niet zoveel haast  :-D. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat de huizenmarkt totaal onvoorspelbaar is, want ook de meest prachtige huizen staan hier onwijs lang te koop...

We wachten het voorlopig nog gewoon even af.

Groetjes,
Lela
 
inmiddels 2 makelaars geweest, a.s. donderdag nr.3

de eerste 2 hadden te weinig kennis van deze wijk, nr.1 verwachte verkoop rond €410, nr.2 425-430 nr.3 woont zelf in deze wijk € 450-500 zonder te kijken. donderdag weet ik meer.

Wel iets om te overwegen, commissie voor het makelaar -/+ 1.5 % . op een woning met een waarde van €300,000 = commissie - €4500.

een paar advertenties in alle locale kranten -/+ €500 MAX, speurders, marktplaats of een open dag ?

met €4000 extra winst vlieg je gratis naar Oz !!!!!!!
 
[quote author=Annelies link=topic=3212.msg59443#msg59443 date=1147647274]
Het was in drie maanden na ons vertrek verkocht.

[/quote]

Hai Annelies,

Hoe hebben jullie toen alles geregeld met de verkoop, hadden jullie iemand gemachtigd om voor julie te tekenen of ben je teruggegaan voor de afhandeling?

Groetjes, mariette
 
He Gringo,

Wist je dat dat percentage voor de makelaar onderhandelbaar is?

Bij ons kwam de makelaar namelijk ook standaard met een percentage van 1,5%, maar dit hebben we uitonderhandeld naar:
1,1% tot een bedrag van 340 en voor elke 1000 euro daarboven een extra bonus van 10%.
Dit geeft hem namelijk een beetje druk om het toch maar voor zoveel mogelijk te verkopen, hoe hoger de verkoopprijs des te meer hij namelijk verdient!

Niet zomaar akkoord gaan met de voorgestelde 1,5% hoor - zeker niet met zo'n duur huis!

Hgr, Jeanine
 
[quote author=Jeanine link=topic=3212.msg59582#msg59582 date=1147789714]
He Gringo,

Wist je dat dat percentage voor de makelaar onderhandelbaar is?

Bij ons kwam de makelaar namelijk ook standaard met een percentage van 1,5%, maar dit hebben we uitonderhandeld naar:
1,1% tot een bedrag van 340 en voor elke 1000 euro daarboven een extra bonus van 10%.
Dit geeft hem namelijk een beetje druk om het toch maar voor zoveel mogelijk te verkopen, hoe hoger de verkoopprijs des te meer hij namelijk verdient!

Niet zomaar akkoord gaan met de voorgestelde 1,5% hoor - zeker niet met zo'n duur huis!

Hgr, Jeanine
[/quote]

Hoi Jeanine,

Ik ben van plan (als ik niet zelf kan verkopen) te gaan onderhandelen. Ik vindt rond €5000 "no cure no pay" genough. I moet wel een makelaar hebben met ervaring met onze wijk, anders haal ik niet het maximum eruit  :-D

Ik heb wel 1.1% gehad van een al gekregen, maar de beste was (voorlopig) 1.6%

Paul.
 
[quote author=kallie link=topic=3212.msg59513#msg59513 date=1147728692]
[quote author=Annelies link=topic=3212.msg59443#msg59443 date=1147647274]
Het was in drie maanden na ons vertrek verkocht.

[/quote]

Hai Annelies,

Hoe hebben jullie toen alles geregeld met de verkoop, hadden jullie iemand gemachtigd om voor julie te tekenen of ben je teruggegaan voor de afhandeling?

Groetjes, mariette
[/quote]

Hoi Mariette

Wij hebben ervoor gekozen om onze dochter via de notaris voor al onze zaken te gemachtigen, maar je kunt ook iemand (professionel, familie, vriend) de autoriteit geven om alleen de verkoop af te handelen.


groet,

Annelies
 
Huis is verkocht.......eindelijk.
Prijs...... :-D :-D :up:  boven verwachting....

Nog een punt te begaan.......[size=14pt]I want my visa [/size]:up: :)

Cheers,

Jack :evil:


http://www.hebbes.be/hebbes/realestate/object?adId=3017861
 
wat super Jack...geweldig zeg dat moet echt een last van je schouders zijn.

Visum komt ook wel goed en zo niet kun je misschien ons huis kopen :p
 
Back
Top