Een post die ik net las doet me denken aan een ACA of TT docu-tje, over Australische bedrijven die lijden doordat consumenten huismerken kopen. In eerste instantie denk je misschien 'ah, een huismerk, da's dus Australisch', maar dat zijn die producten juist níet.
Meer en meer Australische bedrijven moeten (gaan) sluiten omdat de huismerken een te sterke concurrentie en een te grote afzet hebben. En het aantal huismerkproducten stijgt.
Als we nou naar Australië zijn gekomen (dank u wel Australië) omdat we het hier zo goed vinden, wat vinden jullie van het idee om Australische bedrijven te steunen door niet het huismerk maar hún product te kopen?
Ik doe m'n best! (da's er al eentje dus, wie nog meer?)
Irene
Meer en meer Australische bedrijven moeten (gaan) sluiten omdat de huismerken een te sterke concurrentie en een te grote afzet hebben. En het aantal huismerkproducten stijgt.
Als we nou naar Australië zijn gekomen (dank u wel Australië) omdat we het hier zo goed vinden, wat vinden jullie van het idee om Australische bedrijven te steunen door niet het huismerk maar hún product te kopen?
Ik doe m'n best! (da's er al eentje dus, wie nog meer?)
Irene