hulp bij invullen van visumaanvraag

ninabjorn

New Member
Hey mensen,
Wie kan mij helpen met mijn aanvraag voor een visum??????

Ik wil samen met mijn vriendin verhuizen naar adelaide.
Ik heb op de site van de australische ambassade gekeken.
Ik heb al 2dagen erop gekeken hoe het allemaal werkt, maar je word van het ene formulier naar het andere gestuurd. :x
Mijn vriendin is assistent mannager in een hotel :up: en ik ben maar een simpel loodgietertje.
Mijn beroep staat in de modl dat is migration occupations in demand list.
Dat betekent dat ze daar een tekort van hebben. (general plumber)
Ik zou graag hulp willen hebben met het invullen van mijn visum, en die van mijn vriendin.
Mischien dat jullie weten wie me hierbij kan helpen, want zo schiet het niet echt op.
Ik heb ook al gelezen dat er bureaus zijn die je kunnen helpen.
Weten jullie mischien een goed bureau die me kan helpen.
Of iets anders waar ik me in kan verdiepen hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Alvast bedankt Nina en Bjorn :-D
 
Nou, als 'simpel loodgietertje' ben je erg in trek in Australie. Voor jou banen genoeg. En aangezien er volop toeristen in Australie zijn, zie ik voor je vriending ook weinig problemen.
Helaas zul je je toch gewoon door alle papieren heen moeten werken. Het is een hoop en af en toe moet je hetzelfde invullen op verschillende formulieren, maar uiteindelijk kom je er wel. Via de search button kom je (goede en slechte) verhalen van mensen tegen die een bureau hebben gebruikt. Staan misschien wel handige tips voor jullie op. Succes.  :up:
 
Mocht de search niet opleveren wat je ervan verwacht is het altijd nog de mogelijkheid om een extern bureau in te schakelen. Deze vind je overiges ook middels de search.

Succes.
 
Als je voordat je vertrekt nog even trouwd kan je vriendin gewoon op jou visum meereizen, scheelt een hoop papierwerk!! :-D
 
ls je voordat je vertrekt nog even trouwd kan je vriendin gewoon op jou visum meereizen, scheelt een hoop papierwerk!!

Hoeft niet persé hoor, wij 'hokken'  en ik mag ook gewoon meeliften als spouse.

groetjes Miranda  :)

PS heb je 'booklet 6' toch al wel gelezen (eerst afdrukken en dan lezen is nog makkelijker) ??? Als eerste moet je in ieder geval je beroep laten beoordelen door de instantie waar jouw beroep onder valt (zal wel TRA zijn). Dit kan je volgens mij checken op de SOL en MODL Toch nog even verder checken, en '2 weten meer dan 1' , dus lees samen met je vriendin (als je dat nog niet gedaan had).
 
Back
Top