hulp gezocht????

ron en marjo

New Member
wie kan ons helpen en vertellen bij welke bedrijven we kunnen bellen of emailen voor werk rond brisbane. Wij wonen op het ogenblik in victoria point. Ik ronald ben van beroep dikwandig monteur, dit houd in ik werk op grote projecten, zoals kantoorgebouwen, ziekenhuizen, en flats ed, en ik doe daar de leidingen in aanbrengen van de airco, verwarming alleen die hebben ze hier niet, ik las deze in elkaar. Het probleem is dat ik niet aan namen van dit soort bedrijven kan komen, is nergens te vinden, en niemand weet het ook. Ze moeten ook nog sponseren wat een groot probleem is. dus wie kan mij helpen en namen of telefoonnummers van bedrijven door te emailen. vast bedankt en ik hoop er een boel te krijgen. Ronald en Marjo
 
Hoi Ron

Ik zelf ben bezig naar Cairns te emigreren.
En ik heb in nederland een installatie en airconditionings bedrijf
Als je dikwandig monteur bent is de overstap naar dunwandig en koper toch niet zo groot?
In plaats van lassen word het hard solderen of knellen, maar volgens mij ben je dan zomaar loodgieter geworden.
En daar is volgens mij werk zat voor.

Waarschijnlijk een overbodige tip maar al eens aan de yellow pages gedacht?

Groetjes Kees
 
Of je wordt boilermaker (= lasser toch?) en dan kun je veeel geld verdienen, in de mijnen  :)
 
Back
Top