Hulp nodig van een IT'er in Oz!

ʇɹɐq

˙nu ɹǝpun uʍop ʇɥɔǝ sı ʇǝɥ
˙doʞ uɾız do doʇdɐl ǝspuɐlɹǝpǝu uɾıɯ do sɹǝʇʇǝl ǝllɐ uɐɐʇs 'ʇɥɔoʞǝƃ uı pɹoquǝsʇǝoʇ ʍnǝıu uǝǝ ʇǝu ¿¿qǝɥ ɹǝǝʍ nu ʞı ʇɐʍ
 
¡uǝƃuɐʌʇuo pɹoquǝsʇǝoʇ ǝɥɔsıןɐɹʇsnɐ ʍnoɾ puɐןɹǝpǝu uı ɹǝıɥ ʞı qǝɥ ¡ǝıɹopɹǝʌʇod ןǝʍ
 
Tekkel je had toch niet gedacht dat wij hier in NL niet in de gaten hadden dat het 1 april was hoop ik ;)
 
Wat een domme vraag :grin: .
Natuurlijk kan ze het nog niet zeggen.
Ze is nog niet in de topend van de NT geweest :up: :shock:

Jack :evil:

Precies!
Haha half waar.
Waarschijnlijk ga ik 1 of 2 weken naar een office de country om daar stage te lopen. Ik wil heel graag zien hoe het leven en werk in de country er uit ziet. Morgen ga ik het uitwerken met mijn stagebegeleidster.

En moet het dan natuurlijk nog even aftoppen in Perth, de beste plek in Australie :) :)
Toch, Sacha??
 
Er kan lang en breed over gesproken worden, maar er is werkelijk geen mooiere plek op de wereld dan WA!!!!!! :grin:
 
Ik kom graag langs Sacha!

(Ps, om je gerust te stellen; ik ben geen wicked witch from the south
wink.gif
grin.gif
)
 
Hahaha... Lieverd, als jij mijn keukenkastjes met rust laat en me niet verteld dat ik moet gaan wassen zodat jij de was kan opvouwen, weet ik zeker dat het heel gezellig gaat worden!!
 
Haha okay!
van 18 juli tot 26 juli heb ik alle tijd om te reizen, en heb nog totaal niks gepland zo ver.
lijkt me super om perth te zien, dus mss zijn jullie wel een paar daagjes vrij in die tijd om mij rond te leiden? haha.
 
Ben een "stay-at-home-Mum", dus heb alle tijd van de wereld en vind het heel leuk om je een tijdje over de vloer te hebben. Laat maar even weten wanneer je precies in Perth bent en of je het inderdaad aandurft om bij ons in huis te komen met onze lieve maar zeer drukke dames. Je bent in elk geval welkom.
 
Haha okay!
van 18 juli tot 26 juli heb ik alle tijd om te reizen, en heb nog totaal niks gepland zo ver.
lijkt me super om perth te zien, dus mss zijn jullie wel een paar daagjes vrij in die tijd om mij rond te leiden? haha.

Hmmm[sub]Sacha, wat denk je... moeten we nu wel of niet zeggen dat het dan midden in de winter is?? Grote kans dat het regent?? ;-) ;-)[/sub]
 
Zal wel zorgen dat ik een extra paraplu heb staan. Gelukkig is Perth in de regen ook nog heel erg leuk tussen de buien door!
 
Back
Top