ieaust skills assasment

lipje

New Member
Ik ben bezig om een skills assesment ten behoeve voor een civil enginering aanvraag te maken, maar nu staat er het volgende in de documenten.

You must provide certified true copies of your original
degree testamur and any other subsequent engineering
qualifications together with their associated academic
transcripts. For each qualification you must provide a
certified copy of the academic testamur and the
academic transcript


Mijn vraag is nou of je tezamen met je hbo diploma tevens een cijferlijst mee moet sturen met een lijst wat je bij die vakken hebt geleerd? Wie kan mij helpen
 
Ik heb (en kon) alleen mijn diploma + cijferlijst eerst laten legaliseren bij de IB groep in Groningen. Zie kunen nl. alleen die documenten legaliseren, die zijn ondertekend door jouw HBO opleiding (+ officieel briefpapier etc etc.). Van de IB groep krijg je dan (uiteraard je originele diploma + cijferlijst) en drie gecertificeerde en gelegaliseerde kopien van je diploma voorzien van een appostille terug. (Mits je dat natuurlijk aanvraagt maar dat blijkt allemaal uit het aanvraag formulier) Dit pakketje is allemaal in het nederlands, en dat laat je dan weer vertalen. We hebben een bij het NAATI aangesloten vertaler uit Australie genomen, gevonden hier op het forum, maar als je zijn e-mail adres wilt hebben, laat het dan ff weten.


Ik hoop dat ik het allemaal goed gedaan heb :| :|, want ik heb het heel zooitje al verstuurd. :up:

Succes!!

Gr Frank
 
wat ik uit de eschrijving van ieaust niet snap of er nou ook  een beschrijving van de gevolgde vakken bij moet worden toegevoegd.
 
Dat hebben wij niet gedaan. Gewoon de gecertificeerde cijferlijst laten vertalen door de NAATI-vertaler. Dus geen uitleg over wat alle vakken inhoudt.
 
Ik sluit me aan bij Barb. Volgens mij is dat inderdaad voldoende. Ik laat je weten of ik erdoor kom met de mijn papierhandel die ik heb opgestuurd.

Gr Frank
 
Beadankt dat scheelt weer een hoop werk was me al de pleuris geschrokken toen ik het las ik zou echt niet meer weten wat die vakken allemaal inhilden.
 
Back
Top