IELTS / Assessment voor ingenieurs

Jeroen

XPdite Hero
Bij het versturen van je assessment, moet je het originele document van de IELTS meesturen, geen gecertificeerde kopie, dat mag niet meer. Heb daar vandaag bericht van gehad.
 
Ik ben bij BLTC geweest onlangs. Ivm fraude is de procedure veranderd zeiden ze. Het testcentrum waar je IELTS hebt gedaan moet een exemplaar opsturen. Zelf kan dan niet meer, ook niet het exemplaar dat je zelf krijgt thuisgestuurd als bewijs dat je het gehaald hebt. BLTC liet me weten dat het nu direct vanuit hun wordt gestuurd, waarheen je het maar wilt hebben. Tot een maand na je testdatum kun je nog adressen doorgeven waar je het heen wilt hebben, kosteloos geloof ik, daarna moet je wat betalen..
 
Ai, das mooi shit. Ik heb het exemplaar dat ik thuis ontvangen heb (een aantal maanden geleden) gisteren die kant op gestuurd. Ik zal denk ik toch maar even een meeltje die kant op sturen. Bedankt. :shock:

Dit heeft niets te maken met Booklet 6 Badri, dit is voor de assessment, staat ook boven als topic.
 
Jeroen said:
Ai, das mooi shit. Ik heb het exemplaar dat ik thuis ontvangen heb (een aantal maanden geleden) gisteren die kant op gestuurd. Ik zal denk ik toch maar even een meeltje die kant op sturen. Bedankt. :shock:

Dit heeft niets te maken met Booklet 6 Badri, dit is voor de assessment, staat ook boven als topic.

Vergist

Badri :oops:
 
Back
Top