IELTS en Engineers of australia

geerjap

XPdite Sponsor
Piepels,

Het volgende moet ik gewoon even zeker weten. Er zijn soms dingen die je leest en nog een keer en nog een keer en dan toch blijft twijfelen.... :lol:

Ik lees in the assessment kit van Engineers of Australia dat je een 6 moet halen voor de IELTS in "either the general or academic modules of the IELTS"

Is alleen the general test echt voldoende?

Graag een antwoord van een ervaringsdeskundige..... :up:

Thanks

GroetZ JAP
 
@ Demy,

Ben wel benieuwd hoe jij tot deze conclusie komt.....ik zou hem namelijk niet zo snel durven trekken! Engineer is een erg breed begrip zie ook dingen als medical engineer voorbij komen, bij mij weten heb je vaak bij medische opleidingen een accademische test nodig  :|
Zoals je leest Jasper kan ik je niet helpen. Maar misschien als je iets duidelijker aangeeft om wat voor een assessment het gaat dat er meer reaktie komt.

Groetjes Chantal
 
Misschien heeft tweety gelijk, wat meer details zijn wel handig....het gaat om een mechanical engineer assessment...

GroetZ JAP
 
Hoi Tweety,

Zoals hieronder al door Jasper aangegeven staat er in de assessment kit general of academic bij IEAUST.
Gerrit heeft daarom de general test gedaan en is daarmee toegelaten door IEAUST.
Dus de conclusie is getrokken uit eigen ervaring.

Groet Demy
 
Prima  :up: Ik was hiervan niet op de hoogte en nam aan dat deze assessment kit een algemeen iets was, waarbij je de voor jouw geldende test moest maken.

Naar mijn mening is de term engineer nogal een breed iets waarover ik dus geen uitspraak durf te doen, maar andere forum leden waaronder jullie dus hebben hier meer kaas van gegeten. Verkeerd advies kost toch 180,- en wat vaak nog erger is een hoop extra tijd.

Groetjes Chantal
 
Nogmaals hallo Tweety

Volgens mij moet een medical engineer ook niet zijn assessment doen bij IEAust. Volgens mij is dat TRA. Dus het zou goed kunnen dat hun wel een academic moeten doen. Dat is weer niet mijn gebied. :wink:
En Jasper Gerrit is Profesional Engineer en dit is behaald met een general ielts test. Dus ik ben zeker van mijn zaak. Maar er zullen er vast meer zijn die dit zullen bevestigen.

Groet Demy
 
Hierbij bevestig ik het hiervoor beschrevene.

Zo goed?
Voor een Mechanical of Professional Engineer heb je aan de General IELTS genoeg.
Het is afhankelijk van de assesment organisatie welke je doen moet.
 
Piepels bedankt!!!

Bevestiging meer dan voldoende  :up:

Scheelt mij een hoop tijd en stress....

Wat mij betreft kan topic gesloten worden.

GroetZ JAP
 
Ondanks dat je dit topic al "officieel" gesloten hebt zal ik ook nog even onderstaande bevestingen.

General is  :up:

Ik ga 20 oktober voor de bijl. Hoop dat t allemaal een beetje meevalt. Gelukkig denk ik al in het engels, dus dat scheelt weer, haha


Cheers, OzzieMark
 
misschien zien we je dan 20 oktober nog wel...de aanvraag de deur uit maar nog geen bevestiging....

GroetZ GEERJAP
 
Back
Top