IELTS en IEAust

Sabien

New Member
Hellup!

Wil me aan gaan melden voor de IELTS test, maar nu kan ik nergens vinden, niet in booklet 6 en ook niet in de overseas assessment kit, WELKE test ik nu af moet nemen. DIMIA zegt voor een skilled visum minimaal general op alle onderdelen een 6........

Maar wat eist IEAust? iemand ervaring hiermee of ik gewoon general mag doen of verplicht academic? Kan ze natuurlijk altijd nog zelf bellen, maar dacht eerst eens op deze manier proberen.... :|

Gr. sab
 
All applicants applying to have their skills assessed by Engineers Australia are required to provide evidence of their English competency. Applicants are required to have achieved a minimum of Band 6 in each of the 4 modules of Reading, Writing, Listening & Speaking in either the general or academic modules of the IELTS. Further information on the IELTS can be found in the Kit or at the IELTS website, http://www.ielts.org/ .
The following applicants may be exempt from the requirement for IELTS:
a) applicants who are native English speakers;
B) applicants who have successfully completed an Australian Advanced Diploma, or university undergraduate degree or Masters degree or PhD level program at an Australian university.

Please note that an IELTS exemption is determined on a case by case basis and Engineers Australia reserves the right to require an IELTS assessment result if it is deemed necessary.
Applicants must arrange for the IELTS result to be sent directly to Engineers Australia from the test centre. You do not need a Contact ID number (CID) to organise this, the test result will be matched up with your application on arrival.
 
Ja, dat had ik ook al gelezen....dus als general voldoende is waarom zou je het jezelf moeilijk maken door academic te doen...?

Vandaar dat ik even twijfelde, maar ga dan toch maar voor de general denk ik... :| Dan zal het wel goed komen, hoop ik....

Gr. Sab
 
[quote author=Sabien link=topic=1809.msg16605#msg16605 date=1117472369]
Ja, dat had ik ook al gelezen....dus als general voldoende is waarom zou je het jezelf moeilijk maken door academic te doen...?

Vandaar dat ik even twijfelde, maar ga dan toch maar voor de general denk ik... :| Dan zal het wel goed komen, hoop ik....

Gr. Sab
[/quote]

Hoi Sabien,

General is inderdaad voldoende. Theo (Mechanical Engineer) heeft ook general gedaan.

Succes ermee.

Groet,
Tammy
 
Hoi Sabien,

General is voldoende hoor! Slechts in enkele gevallen lees beroepen is het nodig om de academic te doen, zoals bijvoorbeeld als je als leraar die kant op gaat.

Enne succes met je IELTS test.
 
Back
Top