IELTS-examentraining

Chantal1

XPdite Sponsor
                                              Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met een IELTS-examentraining?We zijn zoekende naar de beste manier voor mijn man om zijn IELTS-scores te verbeteren.Hebben gisteren een gesprek gehad bij ILC Waalwijk hiervoor maar dat is meteen stukken duurder.Ik zou graag horen of er iemand ervaring heeft met dergelijke trainingen.We willen wel graag een training kiezen die uiteindelijk ook de moeite waard is.
We zijn benieuwd naar jullie reacties!


                    groetjes , Chantal
 
Hoi Chantal,

Welke score moet je man halen op welke test de acedemic of de general? Is belangrijk om te weten hoe je je moet voorbereiden.

Ikzelf doe morgen (ja morgen  :p) de academic en moet een 7 halen op elk onderdeel.  Ik wilde ook eerst een cursus volgen en heb alle instanties die dit organiseren gemaild, gebeld en geschreven, maar vond ze allemaal erg duur.

Ik heb van iemand op het forum een boek in PDF doorgestuurd gekregen waar ik erg veel aan heb gehad + er zijn ontzettend veel sites waarop je oefeningen vind.
Ik dacht ook eerst dat ik het nooit voor mekaar zou krijgen, maar het toch redelijk gelukt.  Ik hoop dat het morgen allemaal mee valt.

Ik denk dat je je best zelf kan voorbereiden, maar je moet er wel tijd en energie in stoppen.

Laat maar weten of je het boek wil, stuur me maar een PM-etje en dan mail ik het je door.

grtjes
Nesje
 
Hallo Nesje,

Ik heb ook net contract getekend en moet dus ook gaan oefenen, ik ga voor een sponsored skilled visum dus moet voor alle onderdelen minimaal een 6 halen.
Zou je me de naam van het oefenboek en de ISBN code kunnen geven.

Groetjes Frijni
 
hoi frijni,

waar heb je getekend?
Ik heb ISBN niet, de titel is score band 7, maar ik kan je dit boek wel in PDF doorsturen als je me even een PM stuurt

grtjes
 
Hallo Nesje.Mijn man moet 4 maal een 6 scoren.Heeft ook goed geoefend op de ielts-oefensites, maar dit bleek niet afdoende.Misschien dat hij het betere deed in Keulen afgelopen week, maar dat moeten we afwachten.Het vervelende is dat we hioer geen jaar over willen doen of zo.Dan loopt de visumaanvraag zo uit.Bovendien weet je dan ook niet wat er allemaal weer veranderd bij Diac ondertussen!Spannend en best frustrerend,hoe was het je vergaan zaterdag?Heb je er een goed gevoel over?
Groetjes Chantal[quote author=nesje link=topic=10396.msg146458#msg146458 date=1252692401]
Hoi Chantal,

Welke score moet je man halen op welke test de acedemic of de general? Is belangrijk om te weten hoe je je moet voorbereiden.

Ikzelf doe morgen (ja morgen  :p) de academic en moet een 7 halen op elk onderdeel.  Ik wilde ook eerst een cursus volgen en heb alle instanties die dit organiseren gemaild, gebeld en geschreven, maar vond ze allemaal erg duur.

Ik heb van iemand op het forum een boek in PDF doorgestuurd gekregen waar ik erg veel aan heb gehad + er zijn ontzettend veel sites waarop je oefeningen vind.
Ik dacht ook eerst dat ik het nooit voor mekaar zou krijgen, maar het toch redelijk gelukt.  Ik hoop dat het morgen allemaal mee valt.

Ik denk dat je je best zelf kan voorbereiden, maar je moet er wel tijd en energie in stoppen.

Laat maar weten of je het boek wil, stuur me maar een PM-etje en dan mail ik het je door.

grtjes
Nesje
[/quote]
 
hey chantal,

Ik wil er ook niet teveel tijd mee verdoen en hoop echt dat ik er van de eerste keer door ben, maar dat valt af te wachte, heb alvast heel hard mijn best gedaan!

26 september kan ik mijn uitslag op het net bekijken, dat wordt dus nog bang afwachten...

Ik hoop dat er bij DIAC niet teveel veranderd, want hebben voorizen om pas binnen 2 à 3 jaar te vertrekken, maar moet ook niet langer duren hoor!
 
                            Hai Nesje,

Wij verwachten ook niet te vertrekken voordat we 1.5 a 2 jaar verder zijn.Het zou wel lekker zijn als we in elk geval onze aanvraag bij DIAC konden indienen.De goedkeuring van TRA hebben we al maanden binnen en dan is het frustrerend om stil te liggen.Vind het niet erg om te wachten als we maar weten dat het goed komt!We moeten toch voor de privelessen gaan denk ik.
Ik las ook op het forum dat er wat staat te veranderen m.b.t. skilled visa.Ik heb gemaild naar onze migratie-agent en hoor van haar wel hoe het zit.
Worden we niet relaxter van :wink:.Ben benieuwd hoe je IELTS afloopt, twee weken zijn zo voorbij.Goed volplannen die weken en dan gaat het snel!
Succes, ik lees het wel.


                    groetjes Chantal
 
Hey Chantal,

Ik heb ook de vraag gestuurd naar ons immi bureau of er voor ons veel gaat veranderen, maar nog geen antwoord.  Wij denken erover om een state sponsorship van NSW aan te vragen om alles wat te versnellen, maar moet eerst m'n skills assessment binne sturen, maar daar heb ik een positieve IELTS voor nodig, dus dat wordt nog effe wachten.


...
 
Op aanraden van een vriendin (docent Engels die voorbereidende cursussen IELTS geeft), heb ik het boek en de CDs van Cambridge gebruikt ter voorbereiding van mijn IELTS examen.
Voor mij een uitstekende zelfstudie voorbereiding! Met advanced leer je voor een 6.5-7.5 (ik had een 6 nodig en haalde 8.5/7.5/8.5/7.5). De Audio CDs heb ik nog op MP3, de originelen verkocht op martkplaats...

Succes! Rachel



Objective IELTS Advanced Self Study Student's Book with CD ROM, nieuwprijs op bol: € 24,99
Objective IELTS Advanced Audio CDs: Advanced, nieuwprijs op bol: € 33,99


Objective Ielts Advanced Self Study Student's Book With Cd Rom
Auteur: Michael Black & Annette Capel
208 pagina's | Cambridge University Press | Student Guide | mei 2006
Objective IELTS is a 2-level IELTS preparation course providing comprehensive training for both the Academic and General Training modules. The course is uniquely informed by the Cambridge Learner Corpus, using analysis of real IELTS candidate papers. The 2 levels of Objective IELTS can be used on their own or consecutively, so that lower-level students requiring a high band score can start preparing early. Each level offers 60-80 hours of study, which can be extended using the Workbook and CD-ROM.


Objective Ielts Advanced Audio Cds (3)
Auteur: Michael Black & Annette Capel
Cambridge University Press | mei 2006

Objective IELTS is a 2-level IELTS preparation course providing comprehensive training for both the Academic and General Training modules. The course is uniquely informed by the Cambridge Learner Corpus, using analysis of real IELTS candidate papers. The 2 levels of Objective IELTS can be used on their own or consecutively, so that lower-level students requiring a high band score can start preparing early. Each level offers 60-80 hours of study, which can be extended using the Workbook and CD-ROM.
 
Heey,

Ik heb het gewoon met de boeken van IELTS gedaan en het is heel goed gegaan. ik heb ze trouwens te koop staan in gevraagd en aangeboden moest je geïnteresseerd zijn.

groetjes,
T
 
Back
Top