IELTS laat 90 dagen eis vallen

Rob Breumelhof

Active Member
Hallo allemaal,

Van het Migration Institute of Australia heb ik zojuist bericht ontvangen dat met ingang van 1 mei 2006 er geen 90 dagen meer gewacht hoeft te worden om de IELTS-test opnieuw te mogen afleggen. Deze informatie komt binnen enige tijd ook op de IELTS website te staan.

De letterlijke tekst luidt:

From 1 May 2006 the policy on candidates re-taking IELTS will be amended. The restriction on re-taking IELTS
within 90 days will be removed and candidates will be able to repeat the test whenever they wish.
The current restriction on repeating the test within 90 days at any centre will remain in place for all candidates
until the end of April 2006. All candidates from 1 May 2006 will be able to repeat at the next available test,
regardless of the date of their previous test.


Dit is dus goed nieuws voor mensen die op een onderdeel van de test net wat tekort kwamen en in het verleden de volle drie maanden moesten wachten voordat zij de test opnieuw mochten afleggen.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Zeker goed nieuws! Zo te zien zijn ze alle tijden aan het verkorten! :) Zo schiet het tenminste allemaal een beetje op!

Grtz Tanne
 
:-D :up:  Hahahahaha.....Geweldig! Dat kan heel veel tijd schelen! Nou, dan vanaf vandaag weer extra hard gaan oefenen!   :-D

Mooi nieuws! Greetz Rol
 
[quote author=Rob Breumelhof link=topic=3753.msg44915#msg44915 date=1138182339]
Dit is dus goed nieuws voor mensen die op een onderdeel van de test net wat tekort kwamen

[/quote] Lijkt wel of ik met dit soort dingen steeds net naast de pot pies :-D ,maar goed des te meer reden om te zorgen dat ik dat tekort van 0,5 de 25e feb goedmaak. :-D
 
Back
Top