ielts oefenmateriaal

victoria

XPdite Sponsor
Beste mensen,

Wie heeft er nog intresse voor ielts oefenmateriaal?

Het is de versie 2003 , geupdated voor 2005. Incl luisteroefencd.

Tegen portokosten stuur ik het op!

gr Yvonne
 
Jaaaaaaaa! Of is het al vergeven (Joost....?)......

Anders, als jij je IELTS hebt gedaan heb ik interesse om het van jou over te nemen. Ofwel ruilhandel op het forum... :up:

Gr. Sab
 
[quote author=Bacchus link=topic=1448.msg12192#msg12192 date=1112561190]
Wel zeer graag.


Uhm...Joost.....heb je het materiaal toevallig overgenomen van Yvonne? Zou ik het van jou over kunnen nemen als je ermee klaar bent en je IELTS test hebt gehaald....?

Gr. Sab[/quote]
 
Hoi ik heb nog wel het oefen materiaal liggen. Sabien ik heb jouw een PM-etje gestuurd.
 
[quote author=Bear link=topic=1448.msg13390#msg13390 date=1114002565]
Hoi ik heb nog wel het oefen materiaal liggen. Sabien ik heb jouw een PM-etje gestuurd.
[/quote]

Inderdaad een leuke ruilhandel.
Zodra wij klaar zijn gaat die bij ons ook weer door naar de volgende die het nodig heeft. Als het zover is meld ik het natuurlijk.
 
Hoi Chantal,

ik ben druk bezig met oefenen, verwacht dat ik medio juni de IELTS ga doen, als ik het heb gered..... :| mag je het van me overnemen :up:

Gr. Sab
 
Af te halen in Haarlem:

Complete IELTS oefenset
-IELTS boeken
-CD's met luistertoetsen
-oefententamens
-etc.

Heb je interesse? Neem even contact met ons op!

Monique
 
hoi Mulenmo,

ik woon ook in Haarlem en kom het oefenmateriaal graag afhalen. Ik stuur je pm. groetjes
 
Hoi Mulenmo,

Ben ik weer. Ik besef me nu pas dat het Ielts-examen maar een jaar geldig is. Binnen die tijd gaan wij de oversteek niet maken. Dit zou inhouden dat de boeken te lang bij mij zouden blijven liggen en dat is niet de bedoeling. Misschien kun je er een ander blij mee maken. Groetjes
 
Sabien,

Ik lees in de voettekst dat je de IELTS gehaald hebt met goede punten.
Verder lees ik niet meer dat je het oefenmateriaal weg hebt gedaan. Aangezien ik mijn test nog moet doen en er zoals velen tegen op zie, zou ik graag gebruik willen maken van deze "ruilhandel" in boeken.
Tenzij iemand anders het ter beschikking heeft.

Groetjes, Wilco
 
Hoi Mulenmo,

ik wil heel graag je boeken hebben , ik ben eigenlijk heel lang op zoek naar zoiets want ze zijn heel erg duur for mij .
IK stuur je pm 
groetjes
 
[quote author=Bacchus link=topic=1448.msg13400#msg13400 date=1114010950]
[quote author=Bear link=topic=1448.msg13390#msg13390 date=1114002565]
Hoi ik heb nog wel het oefen materiaal liggen. Sabien ik heb jouw een PM-etje gestuurd.
[/quote]

Inderdaad een leuke ruilhandel.
Zodra wij klaar zijn gaat die bij ons ook weer door naar de volgende die het nodig heeft. Als het zover is meld ik het natuurlijk.
[/quote]

Same here... heb ook een setje liggen waar ik nog mee bezig ben. Zodra ik klaar ben zal ik hier wel even melden  :wink:
 
Hi,

Mijn vriendin en ik gaan eind oktober de IELTS test doen.
We zijn op zoek naar oefenmateriaal.
Heeft iemand zijn boeken in de aanbieding?

Groet,

Kevin
 
Back
Top