ielts oefenmateriaal

:-D Ik heb een Ielts oefenboek liggen met luister cd, het is van 2003 updated January 2005.
Sorry is al weg
Groeten Peter
 
heeft het iemand ook zonder oefenmateriaal gedaan??
Of alleen met de oefensite van de IELTS of is dit niet voldoende?
Ben wel benieuwd naar de test als wij hem ooit ook moeten maken :(
 
Ik had geen oefenmateriaal of forum info toen ik mijn IELTS deed :x
Ben Zelf in Zuid-Afrika geboren en getogen en ik dacht, dat doe ik effe :dancing:
Het was best wel pittig.Mijn cijfer die ik nodig had was een 6, nou moet ik zeggen dat ik echt geen talen knobbel heb, maar mijn vrouw ging er ook voor zonder oefen materiaal, alleen verwachten wij haar uitslagen aankomend Maandag :dunno: Spannend
Dus lieve Krakertjes,  Kijk BBC, lees engelse boeken of kranten, praat met elkaar Engels, dat is echt het enige oplossing :up: :up: :up: :up:
 
Hallo mensen,

Wij hebben het ook zonder oefenmateriaal gedaan, al hebben we wel op internet de luister en lees oefeningen gedaan.
We hebben allebei boven de 6 dus.................

Succes verder :up:

Marcel
 
Hoi,

Ik heb het boek Ielts oefenmateriaal met cd ook over. Heb de test al gedaan en ben geslaagd. Dus ik heb het niet meer nodig. Iemand die interesse heeft kan me een pm doen.

Henk J
 
He gefeliciteerd zeg,

Wij kunnen je er niet van af helpen want hebben hem zelf bij IDP besteld en moeten nog op, baaahhhhhhhh.
Als dat nou maar goed gaat!
 
Beste mensen,

Wij hebben ielts academic 2002 boek+cd's, veel digitale en ook nog wat uitgeprint IELTS materiaal liggen waar wij nu niets meer mee doen.
Als wij iemand hiermee blij kunnen maken doen wij dat graag.

Groetjes, Arno en Annemiek


Ps. het is wel allemaal in het engels  :-D
 
Te koop aangeboden wegens overbodig, wat ben ik blij om dat te kunnen zeggen):

Ielts oefenboek liggen met luister cd, het is van 2003 updated January 2005

Af te halen in Utrecht of ergens tussen Utrecht en Dronten
(Dit rijd ik namelijk elke dag)


Groetjes Teuni
 
IELTS test gehaald en dus mijn oefenboek met cd over!! Het is in 2006 gekocht dus de nieuwste versie. Tegen een kleine vergoeding stuur ik het naar je op.

Groetjes Janine
 
Als mensen nog oefenmateriaal hebben hoor ik het graag. Ik zie best op tegen de test dus ben graag goed voorbereid (talen zijn niet mijn sterkste punt...

Ik hoor het wel als iemand nog oefenmateriaal heeft liggen, tegen niet al te hoge kosten (wel een beetje recent).
Groetjes Femke
 
Zal je een PMtje sturen,

Heb nog een set liggen, in April bij IDP besteld.

Groeten Mariette
 
[quote author=kallie link=topic=3739.msg68343#msg68343 date=1155903917]
Zal je een PMtje sturen,

Heb nog een set liggen, in April bij IDP besteld.

Groeten Mariette
[/quote]

Ik heb je een PM terug gestuurd. Helaas heb ik alleen thuis momenteel geen internet omdat mn computer stuk is en ik de komende week veel weg ben, weet ik niet of ik komende week nog kan reageren. Ben wel erg geinteresseerd. Ik heb mijn gegevens in ieder geval naar je doorgestuurd en dan hoor ik het evrder wel.
 
Hoi allemaal,

Ook wij hebben ons oefenboek niet meer nodig. Wie heeft er interesse om het over te nemen? Het is de bekende versie van 2003, updated January 2005 incl CD. Afgelopen juni aangeschaft bij BLTC Amsterdam. Op te halen in Almere, Amsterdam of we sturen het op.

Groetjes,
 
Hallo Braber,

Ik zou graag het oefenmateriaal over willen nemen, ik moet namelijk de ieltstest in september 2006 gaan doen en zie er wel wat tegenop , dus oefenmateriaal kan ik wel gebruiken.

groetjes roswita
 
Weet iemand wat momenteel de wachttijd voor de Ielts is?
Ik wil volgend jaar beginnen met de aanmelding voor een opleiding maar moet ook een ielts mee sturen.
Ik woon in Almere.

Alvast bedankt,Clair.
 
Hey Clair,

Wat is dat nu, je bent net pas begonnen met je koksopleiding hier, wat wil je nu nog meer gaan ondernemen dan?

Mariette
 
Hai Mariette,

Ik wil in 2008 Hospitality Management gaan doen in Oz maar weet niet precies hoeveel tijd ik moet uittrekken voor de aanvraag,in elk geval moet ik een Ielts meesturen,vandaar en ja,onze plannen zijn iets gewijzigd.

Clair.
 
Las net op IDP dat zij een half jaar adviseren voor het aanmelden voor studie in Oz,weet ik dat ook weer! :wink:
 
Back
Top