IELTS papier / digitaal?

Hee Marie en Dan en Sander,

Mooie resultaten Sander en lekker is dat als je je niet kunt concentreren.

Om eerlijk te bekennen ben ik nog helemaal niet begonnen met leren / oefenen... Zondag maar even doen dan. Maar ik heb het makkelijk hoor; ik ga voor de 4,5 op general. Mocht ik mijn beroepserkenning nog willen doen, doe ik dat later wel. Dan had ik academic 7's moeten halen. Een 4,5 lijkt mij een makkie  :up: (nu nog waarmaken).

Hoi Dijnnas en anderen

Hoe zijn de testen gegaan? Hebben jullie de resultaten al binnen? Ik neem aan dat iedereen zijn doel gehaald heeft.

Sander

[quote author=San_der link=topic=8506.msg116884#msg116884 date=1208935222]
Hoi Dijnnas en anderen

Hoe zijn de testen gegaan? Hebben jullie de resultaten al binnen? Ik neem aan dat iedereen zijn doel gehaald heeft.

Sander
[/quote]

Hey Sander,

Zag je berichtje n pas, ben even niet meer op de lijn geweest, zoals we dat in goed Engels zeggen.
Dik geslaagd, met een 8,5 en de rest 7,5. Heppie de peppie! Beroepserkenning de deur uit en wachten maar.

Nou gefeliciteerd,

Laat ze nu maar opschieten met die beroepserkenning.
Hoe lang gaat het daarna nog duren?

Sander

Daarna, ehm... ik geloof dat de doorlooptijd na indiening nog 9 maanden is. Kan er naast zitten hoor. De beroepserkenning duurt nog een week of 10. We zijn toch niet van plan eerder dan juli - augustus 2009 te gaan, dus haast is er nog niet.

Back