ielts verlopen tijdens opsturen naar Dimia, probleem?

groentje

Account Inactief (eigen verzoek)
Wij sturen onze spullen op voor een permanent sponserd work visa, maar doordat het weekend er tussen zit, komt het waarschijnlijk niet op tijd aan. En dan is het jaar verstreken van de ielts. Dit is namelijk op 11 february 2006 genomen en het komt waarschijnlijk op 12 februari 2007 aan. Heeft er iemand ervaring met hetzelfde probleem. Moet de ielts-test nog een keer genomen worden? Hoeveel tijd geeft Dimia je om nieuwe gegevens aan te leveren?

groetjes astrid
 
Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, zou ik gewoon over een paar weken de IELTS nog een keer gaan doen. Dan blijft alleen nog even de vraag of je de resultaten dan direct op moet sturen, of wachten tot ze erom vragen...
 
Dat zou mooi l*llig zijn Astrid!

Wij zijn bezig met de aanvraag voor een skilled independent en gaan de IELTS in april doen (dus voordat we de aanvraag indienen). Voor ons een beetje een stok achter de deur om werk te maken van de aanvraag (anders blijven we maar op onze 457 zitten)  :wink:

Maar ja Perthpete: "gewoon nog een keer doen"... bl**dy $280... :-(
 
Ik zou het er gewoon op wagen en de huidige IELTS test meesturen. Als de aanvraag op 12 februari aankomt dan was de IELTS tijdens het versturen nog steeds geldig. Ik zou de gok gewoon wagen. Accepteren ze het niet dan kun je alsnog de IELTS gaan doen.


Groetjes,
Erna
 
Ik zou het er ook op wagen, de IELTS test kun je altijd nog opnieuw doen.
Zijn wel 180 EURO per test.
 
Wij hopen dat ivm het weekend ertussen dat ze in ons geval de testverloop door de vingers willen zien. Want doordat het weekend er tussen zit kon het niet op tijd aankomen. Hier in Australie bezorgen ze namelijk geen post op een zaterdag!

Verder loopt het niet met mijn medische test. Ik heb opgebeld waar die van mij blijft. Toen wisten ze me te vertellen dat ze nog een additional report van mij willen. Dat houdt in  dat ik een bezoek aan de dokter moet brengen voor waarschijnlijk mijn depressiegeschiedenis.
Ze zeggen wel eens: eens een crimineel, altijd een crimineel. Dit blijft je namelijk altijd achtervolgen. Nou, met een depressiegeschiedenis is dit ook zo. Al zou je het willen vergeten dan kan het niet door de papier winkel. f*ck!

Is er verder nog iemand die antwoorden weet op mijn andere vragen?

groetjes Astrid
 
Zucht... onze ervaringen met Dimia, betrof het toch echt muggezifters... Op dat vlak heeft het ons ook niet meegezeten. :|
Ik duim voor jullie!
 
Wanneer laten ze weten of de post is aangekomen en wanneer het in behandeling wordt genomen. Het zou fijn zijn als we in ieders geval iets horen.
 
Back
Top