IELTS voor partner direct opsturen??

Noa1

XPdite Sponsor
Hoi

Een beetje een rare titel, dus ik hoop dat iemand dit leest. Mijn partner heeft de visumaanvraag (subcl. 136) in augustus 07 aangevraagd. Ik lift mee met hem. Ik had destijds de IELTS nog niet gedaan. In januari heb ik, mede op aanraden van sommigen hier, de IELTS gedaan. Nu vraag ik mij het volgende af: moet mijn partner de uitslag van mijn IELTS uit zichzelf opsturen of wachten tot erom gevraagd wordt? Hij denkt dat hij beter kan wachten tot erom gevraagd wordt, omdat hij denkt dat het anders de boel kan vertragen, maar zelf denk ik dat hij het beter uit zichzelf kan opsturen. Iemand een idee wat het beste is? Alvast bedankt.
 
Zover ik weet, moet je als partner op een 136 de IELTS doen (tenzij je de second instalment wilt betalen) dus ik zou zeggen opsturen. Ik neem aan dat jullie al een CO hebben dus dan zijn de papieren binnen 2 weken zeker op de plaats van bestemming en levert dit geen onnodige vertraging op.
 
Hoi NOA1,

Het is voor ons al weer een tijd geleden.
Als ik me goed herrinner moet je de instelling waar je de IELTS test hebt gedaan verzoeken om de uitslag op te sturen. Je krijgt volgens mij zelf namelijk alleen een kopie van de uitslag.
Wij hebben in ieder geval BLTC de uitslag van Demy na laten sturen.
En inderdaad zou ik het snel opsturen voordat je de second installment moet gaan betalen.

Groet Gerrit
 
Nee hoor, tenminste wij kregen onze ielts uitslag in origineel thuisgestuurd na 2 weken (je had overigens wel de optie om hem door hun te laten opsturen)
 
Back
Top