IELTS voor partner??

loecky

XPdite Sponsor
Hallo,

Ik ga op een Employer Nomination Scheme, permanent visum (code 121) samen met vrouw en 2 kids naar Syndey.

Ik moet volgens mij wel de IELTS doen maar hoe zit het bij mijn vrouw???

Booklet 5 is daarover niet 100% duidelijk en op het 47ES formulier staat bij de hoofdaanvrager (vraag 24) vermeld dat een engelse test mogelijk afgelegd zal moeten worden terwijl dat bij vraag 53 (details of spouse) niet expliciet wordt vermeld.

Cheers,
Loek
 
Hoi Loek

Wij zijn hier op een 120 neem aan dat het dezelfde regels heeft. En wij hadden dezelfde vraag omdat het een beetje onduidelijk beschreven staat, zelfs onze sponsor vertelde dat ik (meeliftster) geen IELTS hoefde te doen. Maar dit moest wel, tenminste als je niet het second instalment wilt betalen, deze keuze is aan jezelf. Jij moet in ieder geval wel je IELTS doen.
Gelukkig kon ik nog examen doen op de valreep omdat er net die week nog een plekje vrij was, scheelt toch een hoop geld.

Succes :up:
 
Dag Erna,

Welk formulier heb je voor een subclass120 visum dan moeten invullen? en wat is de naam van dat visum?

Thanks,
Loek
 
Hoi Loek

Het is een permanent visum subclass 120 . Ik zou het niet meer weten welk formulier het was ,sorry. maar jouw vraag kwam mij zo bekend voor omdat wij met hetzelfde probleem zaten.

Succes :up:
 
Back
Top