Ielts vraagjes

Mar

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vraagjes over de Ielts test:
-hoe lang duurt het voordat je de uitslag van de test krijgt?
-als je gezakt bent, hoe lang moet je dan wachten voordat je de test over mag doen?
-waar kun je oefenmateriaal bestellen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
[quote author=Mar link=topic=6696.msg83674#msg83674 date=1173416112]
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vraagjes over de Ielts test:
-hoe lang duurt het voordat je de uitslag van de test krijgt? 2 weken
-als je gezakt bent, hoe lang moet je dan wachten voordat je de test over mag doen?toen ik het deed 3 maanden, maar nu volgens mij gelijk (als het gepland kan worden dus)
-waar kun je oefenmateriaal bestellen? oefenmateriaal hier kijken of iemand het over heeft of ander bijvoorbeeld hier http://www.idp.com/nl/ieltstest/article164.asp
Alvast bedankt voor jullie reacties!
[/quote]

Dit is de link naar de ander thread op het forum over ielts oefenmateriaal. http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3739.90;topicseen

succes,

groetjes Miranda  :smile:
 
Hi Mar,

IELTS uitslag duurt 2 weken en bij mijn weten mag je als je niet slaagt mag je de eerst volgende
test meedoen. IELTS materiaal kun je misschien via deze site nog bemachtigen
Alvast veel succes
 
Ja dat klopt , je kan je meteen weer opgeven voor het volgende examen.
Vroeger moest je 3 maanden wachten

Groet Erna
 
Dat is mooi meegenomen dat je je direkt weer kunt inschrijven als je gezakt bent. Nu durf ik tenminste sneller de beslissing te nemen om het examen te gaan doen  :smile:
Bedankt voor jullie reacties!
 
Dat is pas een vooruitgang zeg :up: , dat je gelijk weer examen kan doen. Eindelijk kan eens iets wat sneller dan "vroeger".
 
Ik ben bezig met het aanmeldingsformulier voor de IELTS test en nu heb ik nog een paar vragen:

Kun je in Amsterdam de computerised test doen? Ik kan dat nergens vinden op hun site.

Je kunt op het formulier aangeven of je de resultaten ook naar bepaalde instanties wilt laten opsturen. Ik moet voor mijn skills assessment de originele IELTS resultaten naar Teaching Australia opsturen, is het dan slim om dat meteen te laten doen? Het zou namelijk best kunnen zijn dat ik mijn skills assessment pas een hele tijd later opstuur en dan ligt die IELTS daar al die tijd al. Of kan ik het IELTS certificaat beter op een later tijdstip laten opsturen naar Teaching Australia?
 
Back
Top