IELTS

zjesp

New Member
Hallo,

Ik heb een engelstalige masters afgerond op een nederlandse universiteit, en geef al 5 jaar les in het engels. Moet nog steeds de IELTS test doen?

Zjesp
 
[quote author=zjesp link=topic=1815.msg16629#msg16629 date=1117485275]
Ik heb een engelstalige masters afgerond op een nederlandse universiteit, en geef al 5 jaar les in het engels. Moet nog steeds de IELTS test doen?
Zjesp
[/quote]

JA!

Zie ook de eerdere topic hierover en dan met name bij hetgeen Hans de Visser schreef op 16 jan 2005:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=981.0

Succes met alle voorbereidingen !
 
Als je voldoende bewijs meestuurt van je Engelstalige opleiding en het lesgeven, en je hebt het geluk dat je case officer in een goede bui is, dan kan hij/zij besluiten dat je geen IELTS hoeft te doen.
Als je pech hebt, dan moet je alsnog de IELTS doen en heb je jezelf dus een maand of 3 vertraging bezorgd. Je visumaanvraag zal echt niet direct afgewezen worden omdat je geen IELTS hebt aangeleverd.
Het hangt dus helemaal af van je case officer...
Met jouw achtergrond zou de IELTS een makkie moeten zijn, dus wat is je meer waard: 200(?) Euro, of het risico van een maand of 3 vertraging?
 
hoi hoi
Een maand of 3?? Dat valt wel mee hoor... Sinds er ook in Utrecht een IELT centrum zit is het flink opgeschoten. Ik kon iig binnen 4 weken terecht. Met een beetje geluk kan je nog wel eerder je test doen.
BTW de anderen center zit in amsterdam.
succes :up:
gr. Barry
 
[quote author=Bear link=topic=1815.msg16650#msg16650 date=1117518287]
hoi hoi
Een maand of 3?? Dat valt wel mee hoor... Sinds er ook in Utrecht een IELT centrum zit is het flink opgeschoten. Ik kon iig binnen 4 weken terecht. ...
[/quote]Ja, maar tel daarbij op de tijd die het kost voordat het verzoek voor een IELTS test van je case officer bij jou is (in het geval hij/zij besluit dat per post ipv email te doen, bv. tegelijk met een ontvangstbevestiging), plus de tijd die het kost om je IELTS na te kijken en vervolgens te versturen naar Australie, plus de tijd die het DIMIA kost om hun post uit te zoeken en jouw IELTS op het bureau van de juiste case officer te laten belanden, en je bent wel snel 3 maanden verder...  :lol:
 
Hoi Zjep.
Ik ga even brutaal zijn maar Uhhhh.. Geef je toevalig ook Engelse privé les voor een betaalbaar prijsje :evil: en heel toevalig ergens rond Den Bosch (lees straal van 60KM)  :oops:  Mijn vrouw kan nog wel wat oefeningen gebruiken en ik wilde eigelijk in december voor mijn CAE (Cambridge Advance Exam) gaan. Maar iederen keer van Den Bosch naar Den haag voor 2 uur les begint me nu, na een jaar toch wel erg te vervelen.
Ik weet het, het zou wel erg toevalig zijn maar "ÿou never know..  :roll:"
tnx
Groeten Barry.



@ Hans Visser.... Oo ok, ik dacht dat je alleen de wacht tijd voor de test bedoelde. Maar als je zo bekijkt dan kan het wel kloppen. Maar IELTS op verzoek van case officer.  Dat was bij mij niet?? Gewoon opgestuurd samen met de aanvraag. VOG en medical. Moet wel op verzoek... Maar goed. Je zou ongetwijfelt iets anders bedoelen:up:
gr.Barry
 
Hoi Barry,

Ik geef geen Engelse bijles Helaas!!! Maar ik geef lichamelijke opvoeding in het Engels.
Ik zou gewoon eens rondvragen bij een middelbare school in de buurt. Daar zijn vast wel docenten Engels die dat willen doen!

Succes,

Zjesp
 
Back
Top