Iemand een kamer te huur rondom Perth?

AlexHRG

Active Member
Het avontuur komt stilaan dichterbij (we vertrekken de 16e Feb direct naar Perth) en dus is het moment aangekomen dat we effectief op zoek kunnen gaan naar een (tijdelijke? geen idee hoe alles gaat uitdraaien!) verblijfplaats.

Eigenlijk wil ik gewoon hier in de Forum de vraag stellen of er iemand hier is of iemand kent die in de regio een kamer (shared accommodation) of iets dergelijks wil verhuren aan een redelijke prijs.

We hebben al rondgezocht op diverse websites maar het wil niet lukken, ik vermoed dat het komt omdat we het direct vanuit het buitenland willen regelen... We hebben natuurlijk ook de optie om eerst in een youth hostel te verblijven maar wij weten niet precies hoe het daar is inzake veiligheid (diefstal, om maar iets te noemen).

Als je iets hebt en geïnteresseerd bent, dan wil ik het graag horen!
 
Aan een kamer kan ik je niet helpen, maar mocht je naar een hostel gaan dan kan je natuurlijk altijd naar een 2 persoonskamer kijken. Je spreekt in we, dus ik ga er vanuit dat je met zn 2-en bent.
Als je een beetje goed zoekt dan kunnen die voordelig zijn, zeker als je er wat langere tijd zou verblijven. Diefstal heb je in elk hostel, maar bijna elk hostel heeft ookw el lockers op de kamers waar je je spullen in akn doen. Wel even zelf een slotje meenemen om erop te doen.

Misschien dat je van te voren via de real estate sites wel al wat mensen kan benaderen die een kamer hebben. dan kan je meteen na aankomst langs.

Succes!
 
wel ja, zo hadden we het ook ingepland : geen shared acc's? dan maar youth hostels!

Ik vind het wel vreemd, ik had gedacht dat hier wel meer mensen zouden zijn die iets wouden onderverhuren of tenminste iemand kennen dat kamers vrij heeft staan...
 
wel ja, zo hadden we het ook ingepland : geen shared acc's? dan maar youth hostels!

Ik vind het wel vreemd, ik had gedacht dat hier wel meer mensen zouden zijn die iets wouden onderverhuren of tenminste iemand kennen dat kamers vrij heeft staan...
Als je weet waar je wilt gaan zitten, kan je eens op Gumtree neuzen. Daar staan vaak oproepen op voor shared acco.
Of je plaatst er zelf een oproep

Bart
 
Nee sorry, voel niet de behoefte om te gaan onderverhuren aan iemand die ik verder helemaal niet ken,....Ken ook geen mensen die dat wel zomaar zouden doen,......
 
Nee sorry, voel niet de behoefte om te gaan onderverhuren aan iemand die ik verder helemaal niet ken,....Ken ook geen mensen die dat wel zomaar zouden doen,......

Kan ik begrijpen als het echt persoonlijk wordt, maar in UK is het een soort van businessmodel geworden waar bijvoorbeeld 1 persoon een verzameling huizen heeft die het verhuurt voor shared accommodations. Zo heb je dan weer wel een veiligheid waar de andere housemates erop toekijken dat alles netjes verloopt... maar dan moet je wel die andere housemates vertrouwen.
 
Zoiets zal je hier misschien ook wel hebben, maar dan meer in de stad in de buurt van de universiteit en ik ken geen forummers die in die omgeving wonen
 
wij hebben een maand gratis "gewoond" viawww.happyhousesitters.com.au we hebben betaald aan de website voor een bepaalde regio en we hebben via skype contact gehad met de bewoners en een maand op een woning met 2 katten gepast. Was een luxe met alles bij de hand en in ons geval met super behulpzame en aardige buren. Je moet wel een beetje marzel hebben wij hebben op 5 oproepen gereageerd en uiteindelijk de 5e is gelukt.

Groetjes en suc6
Yvonne
 
Probleem is opgelost!
afro.gif


Deze thread mag afgesloten worden
 
Back
Top