Iemand ervaring met migrationexpert?

R

Ranger

Ik heb een uitgebreid aanvraagformulier ingevuld op www.migrationexpert.com/Australia om in aanmerking te komen voor een emigratie naar Oz.

Met de laatste vraag mocht je je motivatie -waarom je naar Australia wil emigreren- neerzetten.

Gezien de vragen leek dit me wel een bureau die iets kan betekenen.

Iemand al ervaring met dit bureau?
 
Ranger said:
Ik heb een uitgebreid aanvraagformulier ingevuld op www.migrationexpert.com/Australia om in aanmerking te komen voor een emigratie naar Oz.

Met de laatste vraag mocht je je motivatie -waarom je naar Australia wil emigreren- neerzetten.

Gezien de vragen leek dit me wel een bureau die iets kan betekenen.

Iemand al ervaring met dit bureau?

Ik snap niet wat je motivatie er toe doet bij een visum aanvraag!!?

Ik heb er volgens mij nog nooit van gehoord...
Zorg er in ieder geval voor dat ie bij de MARA is geregistreerd!
Kijk verder bij de FAQ(mijn website knopje en in mijn signature)
Heb je wel echt een migration agent nodig? VELEN doen het zonder(en zijn succesvol).
Je kan bijvoorbeeld ook een agent gebruiken voor de laatste check.

Het meeste werk: papieren verzamelen, skills assessment, IELTS etc moet je evengoed zelf doen.....

:)

Succes in ieder geval!

groetjes
 
Hoi Simone,

Ik weet zelf al veel van het gehele proces af, maar het is momenteel vrij gecompliceerd omdat ik het afgelopen jaar geen werkgever heb gehad.
Hierdoor heb ik geen referentie voor het emigratieproces waar minimaal 6 maanden voor staat, meen ik te weten.
Maar als het buro een joboffer voor me kan regelen voor een tijdelijk visum, dan ben ik al een eind op weg. En daar heb je toch connecties voor nodig.

groet, Ron
 
"Ranger said:
Maar als het buro een joboffer voor me kan regelen voor een tijdelijk visum"]Hmm, ik hoop dat je je ervan bewust bent dat een migratiebureau geen arbeids- of uitzendbureau is. De kans dat zij je aan een baan of zelfs maar een aanbieding kunnen helpen, lijkt me erg klein.
Om zonder werkvergunning een baan te vinden in Australie (dus eentje waarbij de baas een tijdelijk visum voor je regelt) is erg lastig, tenzij je over redelijk unieke kwaliteiten beschikt.
 
Steeds meer buro's handelen wel vanuit dit principe als tegenwoordig. Dus ze zoeken a.d.h. van je gegevens een passende functie. In dit geval werkgevers die een joboffer aan buitenlanders verstrekken. Een solide ondersteuning die wel meer zekerheid voor een toekomstige emigratie waarborgt.

Zie bijvoorbeeld ook: www.newjobz.co.nz
 
Back
Top