Iemand in Alice Springs die advies kan geven mbt betrouwbare garage

wimellen

Member
Hoi,

Ik hoop eind september aan te komen in Alice Springs om vervolgens 2 maanden te gaan werken in het plaatselijke ziekenhuis. Bij aankomst wil ik graag een auto kopen. Heb op internet al gezocht maar nog niet iets gevonden. Liefst een wat oudere 4 WD van rond 6500 dollar.

bedankt alvast en groeten

Ellen
 
Hoi Ellen,

Mijn naam is Sara en ik woon al 3 jaar in ALice. Er zijn verschillende 'car yards' hier en zelfs een Nissan/Toyota dealer Peter Kittles. Als ik je 1 raad mag geven: koop prive. Kijk in onze lokale krant the Centralian Advocate , elke vrijdag staan er altijd Zoekertjes in. Autos zijn hier redelijk duur, vergeleken met de rest van Oz. Vele mensen vliegen hier met Tiger voor 60 dollar naar Adelaide, kopen daar een auto en rijden dan gewoon terug! Dus als ik jou was, zou ik voor een prive-kop gaan.

Cheers,
Sara
 
Hoi Sara,

Bedankt voor je bericht. Ik ben momenteel bezig om inderdaad particulier een auto te kopen. Bedankt voor je bericht.
Hoe bevalt Alice?

groeten Ellen
 
Grappig...ik heb net mijn oude 4WD verkocht...voor 6000. Had ik het eerder geweten!  :up: De Centralian Advocate komt morgen uit...ik zal eens kijken of er iets geschikt instaat!
I LOVE ALICE!!  :grin:  :grin:  :lol: Oke, we hebben onze problemen...maar.....de mensen zijn super, de omgeving is fantastisch...en we zijn het dichtste bij elk strand in Australie!  :evil: Wat wil je nog meer? LOL
 
Hoi Sara,

Bedankt! Ik ben bezig met een 4 WD Landcruiser 1996, diesel. Heb al proefrit gereden en morgen gaat ie voor een check. Hoop dat alles ok is dan ben ik wat onafhankelijker ( nu alleen een fiets)
Ik mail je binnenkort even op je privemail. Heb nu twee dagen vrij !!!heerlijk

groeten ellen
 
Hoi Sara,

Bedankt! Ik ben bezig met een 4 WD Landcruiser 1996, diesel. Heb al proefrit gereden en morgen gaat ie voor een check. Hoop dat alles ok is dan ben ik wat onafhankelijker ( nu alleen een fiets)
Ik mail je binnenkort even op je privemail. Heb nu twee dagen vrij !!!heerlijk

groeten ellen
Hoi,

Nou heb inderdaad de Landcruiser gekocht. Diesel, 1996. heb m inmiddels al een week of 6 3 nieuwe banden en wat olie lekkage verholpen en rijdt nu als een tank. Ben er al veel mee weg geweest, perfect!!

groeten,

ellen
 


OFX
Back
Top