Iemand om Melbourne om omgeving mee te verkennen....

mjilesen

New Member
Hoi,

Ik ben zondag in Melbourne aangekomen en blijf hier 0.5 - 1 jaar voor mijn werk. Ik vind het niet echt leuk om er alleen op uit te trekken dus heeft iemand zin om in het weekend er samen met mij (vrouw, 39) op uit te trekken? Ik denk dan met name aan wandelen, fietsen, kamperen, auto rijden, etc. Kortom, ik ben redelijk sportief en geen kroegloper maar erg nieuwsgierig wat hier allemaal aan natuurschoon te vinden is. Ik ben niet op zoek naar een relatie, gewoon naar een maatje om samen de natuur van Victoria en omgeving te ontdekken.
 
HAllo,

wij wonen midden in het natuurschoon, maar hebben nog bijna geen tijd gehad om een en ander te ontdekken (in Vic dan..) maar als je eens wil komen neuzen, ben je welkom.

Je krijgt bij ons zeker een idee wat er hier te zien is! (kijk even op mijn blog om te zien wat ik bedoel). Als je een keer langs wilt komen, pm maar even.
 
Je bent toch niet toevallig M die bij Q werkt? Als je het bent dan begrijp je me wel en anders....sorry!
 
Jaja, ik geef toe dat het heel vaag klinkt. Ik dacht iemand te herkennen uit het verhaal en om nu gelijk alles hier neer te zetten (naam, etc.) vond ik wat te ver gaan. Maar ik kan jullie melden.....het is inderdaad wie ik dacht dat het is. Wat is de wereld toch klein! Enne, volgende keer zal ik een pb sturen  :wink:
 
[quote author=jetske link=topic=9355.msg128075#msg128075 date=1226499738]
Enne, volgende keer zal ik een pb sturen  :wink:

[/quote]

Hou het maar bij een PM ik denk dat een pb niet zal aankomen en wordt het nog vager allemaal.  :wink:

Mariette
 
ik dacht ik ga eens kijken of er nog wat leuke topics zijn in Victoria....maar er gebeurt maar weinig hier geloof ik, behalve dan dit boeiend topic....
ik zal eens nadenken over een nieuw draadje...

gr Jeroen
 
[quote author=mjilesen link=topic=9355.msg126890#msg126890 date=1224067812]
Ik denk dan met name aan fietsen
[/quote]

Sorry dat ik aan de late kant ben , ik lees dit topis nu pas... :oops:

Maar met fietsen zou ik nog wel eens kunnen helpen...
Welke kant van melbourne woon je?
 
[quote author=damhooligan link=topic=9355.msg130699#msg130699 date=1232164988]
[quote author=mjilesen link=topic=9355.msg126890#msg126890 date=1224067812]
Ik denk dan met name aan fietsen
[/quote]

Sorry dat ik aan de late kant ben , ik lees dit topis nu pas... :oops:

Maar met fietsen zou ik nog wel eens kunnen helpen...
Welke kant van melbourne woon je?
[/quote]

Ik denk dat je veel te laat bent hoor, Mijlesen zit allang met de fiets in NT nu.
 
[quote author=mammavark link=topic=9355.msg130938#msg130938 date=1232576325]
Gut, loopt dit topic nog steeds...

maar waar is mevrouw Gilesen?
[/quote]

Als ze niet op de fiets zit is ze denk ik op zoek naar jouw huis  :grin: Jij had haar uitgenodigd toch? We gaan trouwens allebei lekker in het verbasteren van de naam  :lol:
 
[quote author=lucy link=topic=9355.msg131049#msg131049 date=1232828953]
ben blij dat dit draadje weer actief is
[/quote]

Wil je ook een rondje fietsen met Damhooligan?  :grin:
 
Back
Top