Iemand tips voor vinden van baan in West en South West?

Eefje84

New Member
Hoi,

Ik heb sinds kort mijn Vetassess binnen en vertrek op 19 juni naar Perth. Vanuit daar wil ik mijn aanvraag gaan indienen voor een Regional Sponsored Skilled Visa in West and South West Australie.
Om het visa aan te mogen vragen moet ik eerst een half jaar in Australie zijn. Aangezien ik na mijn aanvraag van het Visa niet in Perth mag wonen maar in de gebieden er omheen moet gaan zoeken zoals Bunburry wil ik daar ook graag mijn eerste half jaar werken.
Ik heb Hoge Hotelschool gestudeerd en ben op zoek naar een baantje in een restaurant/hotel/bar. Heeft iemand ervaring met dit visa of misschien tips waar ik grote kans heb een baantje te vinden?
Alvast bedankt!

Eefje
 
Hi Eefje,

Deze quote komt uit ons reisverslag van Feb/Maart 2007;
We hebben er ook nog een jonge vrouw uit Nederland gesproken, ze woont hier al heel wat jaartjes.

1 dag in de week volunteerd ze in het Dolphin Discovery Centre om te ont-stressen.

Ze heeft hier een drukke baan in de horeca en het personeel hier in Bunbury schijnt niet zo heel betrouwbaar te zijn.

Het was een aardige meid en we hebben leuk met haar gebabbeld over het leven, wonen en werken in Australia.
Je zou eens naar het Dolphin Discovery Center kunnen mailen of ze nog steeds een Hollandse Volunteer hebben lopen op (geloof ik ) Zaterdag.
Dan kunnen ze jullie vast wel in contact brengen.
Het is wel een longshot, maar niet geschoten is altijd mis.

Bart
 
Hoi Eefje,