Iets meer realiteit van Australië

Voor degenen die nog bezig zijn met overwegen om Australië hun thuis te gaan maken hier een beetje meer realiteit. Op de volgende linkjes kun je een indruk krijgen hoe het hier werkelijk is;
Toch niet geheel serieus bedoeld hoop ik, anders heb jij een geheel ander leven dan ik.
 
Haha, in Gladstone misschien? Oh wacht, ik woon zelf in Logan... :rolleyes:

Nee, zoek eens Footy Show Street Talk op op Youtube, dan zie je pas echt hoe het hier is... :p
 
Tja, Mount Druitt & Doonside staan hier wel bekend als de achterbuurten van Western Sydney. Hoge werkloosheidcijfers, veel drugsgebruik. Maar zo'n tv serie helpt ook niet echt en ze laten natuurlijk alleen spektakel zien anders kijkt er niemand. En het geeft nu niet echt een reeel beeld van heel Australie! Hadden we in Nederland ook niet de tokkies ofzo?
 
Voor de belgen onder jullie... Het programma doet mij verdacht veel denken aan 'Jambers' :D
 
Er bestaat ook een Britse versie maar deze is op TV op woensdagavond bij WIN
Uhm, weet niet of er in jouw stukje van OZ een ander uitgezonden wordt, maar volgens mij ligt The Isle of Wight nog steeds in GB;


9:00pm - 10:00pm
Today in Western Australia

Premiere, CC
Benefits House ? Me And My 22 Kids. Peter Rolfe is a 64-year-old father of 26 from the Isle of Wight. His children ? by 15 different women ? range from three years old to 43. The older children now have kids of their own, many of whom are also dependent on the benefits system. Cons.Advice: Some Coarse Language
 
Back
Top