Ik heb mijn visum! :) :)

Hoi Lieke,

Gefeliciteerd meid, ik kan me voorstellen dat je helemaal uitzinnig van vreugde zult zijn :happy:
ik geloof ook echt wel dat het voor ons goed gaat komen, we hebben net weer een statement van Katrina haar moeder binnen voor wat betreft onderkomen.

En zolang iedereen maar positive vibes onze kant op stuurt kan het niet meer kapot.

Nogmaals gefeliciteerd, en al vast een goede reis. Ik heb mijn ticket in September al gekocht, ook via Singapore en ik was €739,- incluisief alles kwijt... dus dat is zo gek nog niet. :)

Groeten,
Koen

Gefeliciteerd en see you in Perth!! Ik ga deze week mijn ticket boeken, enkele reis yahoooooooooooo!!!!!

[quote author=Marielle link=topic=3353.msg40287#msg40287 date=1134413964]
Gefeliciteerd en see you in Perth!! Ik ga deze week mijn ticket boeken, enkele reis yahoooooooooooo!!!!!
[/quote]

Shit hee, wrijf het er maar in .......

Laat ons maar lekker in de kou achter  :-D :lol: :-D

@ Marielle,waar ga je boeken,weet je dat al?
Ik zag dat jij ook aanbiedingen bij vliegtarieven had gezien,daar heb ik ook geboekt,en krijg ook extra bagagemogelijkheid bij Singapore Airlines,mag straks 40 kg meenemen,errug lekker!
Ik ga morgen de 1e doos met zomerkleren,schoenen ( lees 1/3e deel  :-D),kookboeken,cd's en dvd's opsturen.
Mijn zus neemt dozen mee uit het magazijn van het bedrijf waar ze werkt,dus deze week ga ik nog meer dozen verschepen.
Lijkt me heel leuk om je te zien in Perth,ik stuur je zo nog even een PBtje.
Laat even weten als je geboekt hebt!  :up:

Enne,zullen we Bart even een zonnestraaltje sturen straks,wanneer we aankomen,midden in de zomer :evil:

Gniffel  :lol:

Ik heb vanmiddag zo'n 5 verschillende reisburo's gebeld en het internet afgespeurd en ik kwam qua tarief voor een enkele reis niet lager uit dan 713 euro met Singapore Airlines.... Heb nu dus een optie op 20 januari en moet voor donderdag beslissen. Maar hoef daar eigenlijk helemaal niet lang meer over na te denken. Perth, here I come!!!

Ik ga ongeveer 3 dozen verschepen via de TPG. Daar betaal je voor een doos van 20 kilo 53 euro. Ik heb alleen geen dozen en bij de supermarkt vind ik voornamelijk fruitdozen, en die mag je juist niet verschepen. Ik ga dus maar een paar verhuisbedrijven hier in Amsterdam bellen. Ik hoop alles deze week te kunnen versturen.

Bartman, met die geweldige auto van jou blijf jij volgens mij wel warm deze winter, maar we sturen sowieso ff wat zonnestraaltjes hoor!!!

Greetz, Marielle

[quote author=Marielle link=topic=3353.msg40425#msg40425 date=1134499634]
Gniffel  :lol:

Ik heb vanmiddag zo'n 5 verschillende reisburo's gebeld en het internet afgespeurd en ik kwam qua tarief voor een enkele reis niet lager uit dan 713 euro met Singapore Airlines.... Heb nu dus een optie op 20 januari en moet voor donderdag beslissen. Maar hoef daar eigenlijk helemaal niet lang meer over na te denken. Perth, here I come!!!

Ik ga ongeveer 3 dozen verschepen via de TPG. Daar betaal je voor een doos van 20 kilo 53 euro. Ik heb alleen geen dozen en bij de supermarkt vind ik voornamelijk fruitdozen, en die mag je juist niet verschepen. Ik ga dus maar een paar verhuisbedrijven hier in Amsterdam bellen. Ik hoop alles deze week te kunnen versturen.

Bartman, met die geweldige auto van jou blijf jij volgens mij wel warm deze winter, maar we sturen sowieso ff wat zonnestraaltjes hoor!!!

Greetz, Marielle
[/quote]

Kom je nog een stukje (mee)rijden in de Traction, voordat je vertrekt?
De kachel is niet veel soeps, maar je wordt wel warm van alle glunderende blikken die je toegeworpen krijgt.

Marina staat er trouwens ook heel mooi op. Zal de foto proberen in te scannen.

Back