Hallo, even een vraagje. Mijn man en ik willen graag in Melbourne gaan wonen. Hij werkt als IT manager, maar heeft politicologie gestudeerd, dus hij zou dan volgens mij een uitgebreid skills assesment moeten ondergaan. Ik werk in het onderwijs (als beleidsonderzoeker) en heb een masteropleiding in die richting. Voor mij zou het dan waarschijnlijk eenvoudiger zijn om door de skills assemsent te komen. Nu hebben we de luxe dat we beiden op 120 punten uitkomen.
Het zou dan ook logisch zijn (praktisch) als ik het visum zou aanvragen. Maar we hebben een zoontje van 2 en ik wilin ieder geval het eerste half jaar/ jaar nadat we aankomen nog niet gaan werken, en daarna alleen parttime. Mijn man zou dus kostwinner worden. Is het dan een probleem als het visum op mijn naam staat???
Hoop dat iemand me kan helpen, want ik kan hier niks over vinden.
groetjes, Suzanne
Het zou dan ook logisch zijn (praktisch) als ik het visum zou aanvragen. Maar we hebben een zoontje van 2 en ik wilin ieder geval het eerste half jaar/ jaar nadat we aankomen nog niet gaan werken, en daarna alleen parttime. Mijn man zou dus kostwinner worden. Is het dan een probleem als het visum op mijn naam staat???
Hoop dat iemand me kan helpen, want ik kan hier niks over vinden.
groetjes, Suzanne