Ik wil de WK-wedstrijden van de Oranje Leeuwinnen bekijken. Hoe?

Emulate

Well-Known Member
Oz zendt alleen de wedstrijden van de Matildas op free-to-air uit, en later de quarters, semis and final. Voor de groepsfasen met de Lionesses moet ik naar free SBS Radio en da's nou niet gezellig voetbal kijken.

Ik kom er niet uit met de pay tv opties, er zijn er zo veel en het is zo ingewikkeld. Los daarvan verschillen de prijzen nogal.

Iemand een tip wat ik het beste kan doen om in ieder geval dit kampioenschap te volgen zo lang onze ladies er nog in zitten? Is er iets dat je per maand kan opzeggen?

TIA
 
Wordt het online in NL uitgezonden?

Dan is een VPN wellicht iets? Dat is vaak per maand te regelen. Iemand een goede suggestie die niet je credit Card ripped en spyware installeerd? @FOL @Thijsvr ?
 
Topklasse advies, Mr. Bang :up:. Was ik helemaal niet tegengekomen.

Heb een maandje ExpressVPN geregeld tegen wat korting voor 10 dollar en kan vanavond dus lekker kijken (hopen dat de dames wat langer in het toernooi blijven). Ook nog een 30-day-money-back-guarantee. Ga ik doen als ze verliezen ;).

En ja, ik heb de kleine regeltjes gelezen en ben me ervan bewust dat het een automatische renewal is die ik actief moet beeindigen. Funny, that shit is in NL al jaren verboden.

Nogmaals dank!
 
Wordt het online in NL uitgezonden?

Dan is een VPN wellicht iets? Dat is vaak per maand te regelen. Iemand een goede suggestie die niet je credit Card ripped en spyware installeerd? @FOL @Thijsvr ?

Ik doe het als volgt, heb overigens helemaal niks met vrouwenvoetbal maar iedereen natuurlijk zijn ding, al hoop ik natuurlijk wel dat ze wereldkampioen worden, ze hadden die mathildas al afgedroogd dus dat is een goed teken. Mathildas... wie verzint het???

Ik gebruikte eerst expressvpn maar moet je voor betalen, en dat wil ik niet omdat ik het niet zo heel vaak gebruik. Nu gebruik de app FreeVPN en hoef je niks te betalen en als je paar reclames kijkt krijg je per keer 24 uur gratis acces en werkt net zo goed.

Ik gebruik de ziggo go app om NL tv te kijken, via de inloggegevens van mijn ouders, werkt perfect.
 
Optus Sport, gratis voor - sommige - Optus klanten en 15 dollartjes per maand voor de rest.

https://sport.optus.com.au/fifawomensworldcup
Yep, wat AJ zegt... ik heb Optus Sport geactiveerd vanwege de Champions League halve finale van Ajax en heb sindsdien de finale CL gezien, Nations League halve finale en finale en nu de Women's World Cup. Er zijn allerlei analyses te bekijken, en on demand kun je hele wedstrijden kijken maar ook mini-matches (samenvatting van 24 minuten) en hoogtepunten. Werkt op mobiele apparaten en je kan het casten naar de smart tv. En je kan het gewoon stoppen als je er genoeg van hebt.
 
Die VPN was het wel waard. Ga ik na 90 minuten saaie 0-0 5 seconden een biertje halen, schoppen de dames hem er achter mijn rug om in blessuretijd in :D. OK, next round.
 
Oops @slatsr dat had ik natuurlijk kunnen weten omdat de wedstrijd hier op zo'n oneigenlijke tijd was, Niet bij stilgestaan dat mensen hem in de vertraging willen zien. Sorry :rolleyes: ik zal het nooit meer doen.
 


OFX
Back
Top