Images & posts

Sander

XPdite Hero
Hi,

Is er ook een andere manier om een plaatje in een post te krijgen, zonder dat je hoeft te linken naar de URL?
Misschien zoiets als het plaatje uploaden ofzo?

Bedankt!
 
Hoi Sander,

Uploaden van plaatjes naar XPdite.net kan niet. Wat je wel kunt doen, is bijvoorbeeld bij http://www.photobucket.com een gratis account aanmaken en je foto's daar uploaden (gaat lekker makkelijk via je browser). Vervolgens kun je dan de link naar het plaatje dat je hebt geupload in je bericht plakken tussen de image tags. Je ziet dan het plaatje in je bericht staan en niet als link.

Voorbeeld:
[code:1]
cradlemountain1_20040403_-191961573.jpg
[/code:1]
Ziet er als volgt uit:
cradlemountain1_20040403_-191961573.jpg


Ik hoop dat je er wat aan hebt. Misschien kunnen we een foto topic starten met ieders favoriete foto van Australië. Of misschien een foto topic met foto's van iedereen op dit forum ;-).

Groeten,
Louw
 
Lost said:
Voorbeeld:
[code:1]
cradlemountain1_20040403_-191961573.jpg
[/code:1]
Ziet er als volgt uit:

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Misschien kunnen we een foto topic starten met ieders favoriete foto van Australië. Of misschien een foto topic met foto's van iedereen op dit forum ;-).

Groeten,
Louw

Ha Louw!

Hehe, ik wist al wel hoe ik een url naar een foto kon gebruiken om hier een foto te plaatsen, maar ik vroeg me idd. af of ik de foto ook kon uploaden. Dat kan dus niet. 8)
In elk geval bedankt voor je hulp! :D
 
Back
Top