In welke wijk wonen?

Hai Glen, Heb je al een woonplek. Ik woon in Brompton vlak bij de trein naar Gawler en de trein naar de city(3 min). Het openbaar vervoer waar ik woon is perfect. Ik heb een kamer in de verhuur. Ik ben een vrouw(60 jaar). Heb 2 dochters. 24 en 12 jaar oud. Mijn oudste woont niet meer thuis. Ben je geinteresseerd?
Laat weten groet Wil
 
[quote author=wil link=topic=10137.msg147703#msg147703 date=1254538256]
Hai Glen, Heb je al een woonplek.
[/quote]

Bedoel je mij??

Zo ja: Ik heb waarschijnlijk een huisje ja. Ik heb vandaag een belafspraak met de huiseigenaar. Het is een homestay in North Plymton.
Wel bedankt voor het aanbod Wil!!

Kan iemand mij vertellen of North Plymton een goede wijk is? De huizen zien er in ieder geval wel mooi uit.
 
Hi Gwen,

Ik ben niet zo bekent met North Plymton, maar het is wel lekker dicht bij het vliegveld en dus ook IKEA... :)
Maar hiervoor wilde ik eigenlijks niet reageren..

Wij wonen in Modbury (op loop afstand van het ziekenhuis) en ik ga iedere dag voor m'n werk naar de stad, ideaal die O-Baan. 15-20 minuutjes een boekie lezen of gewoon even tot rust komen met de oogies dicht en je bent er.

Ook zal ik je aanraden om je even te verdiepen in de ziekenhuizen zelf. Royal Adelaide is bijvoorbeeld behoorlijk verouderd...

Succes in ieder geval.
 
[quote author=lhooft link=topic=10137.msg147716#msg147716 date=1254571461]
Ook zal ik je aanraden om je even te verdiepen in de ziekenhuizen zelf. Royal Adelaide is bijvoorbeeld behoorlijk verouderd...
[/quote]

Ik snap even niet waarom ik me moet verdiepen in de ziekenhuizen?? Als het goed is kom ik daar niet hoor  :grin:
 
:sorry: , misverstandje...

Ik dacht dat je met "district centres" iets van ziekenhuis bedoelde...

Denk dat het bedtijd is...
:readinginbed:
 
Back
Top