informatieavonden over emigreren weet iemand wanneer of waar?

liz-lizzy

New Member
hoi hoi!

weten jullie of er binnenkort informatieavonden of dagen zijn over het emigreren naar australie?

liefs,
lizzy
 
The Immigration Group komt pas weer op 18 september (http://www.emigratieaustralie.nl/text/consulten.html)
Van de overige bureau's weet ik eigenlijk niet of ze dergelijke infodagen hebben.

Daarnaast zijn er jaarlijks een aantal emigratiebeurzen.
 
Ik denk niet dat je in verband met de vakanties binnenkort voorlichtingsavonden zult vinden.

De informatieavond van Buysse is op 20 september. Ik ben zelf al bij zo'n bijeenkomst geweest en vond het erg informatief...kijk op www.emigratie.nl
 
Wij vonden Buysse matig, beetje primitief en onvolledige informatie (over onze specifieke situatie)
Volgens hen zouden we eerst nog 3 jaar in NL moeten werken. Bleek maar 12 maanden te zijn!!

gr Martijn
 
Je kunt toch ook niet verwachten dat een algemene informatiebijeenkomst over jouw specifieke situatie gaat? Die 3 jaar klinkt als werkervaring voor bonuspunten in plaats van voor de basic requirements...
 
Tja, onze ervaring met Buysse is dat we zeer tevreden zijn. Toen wij naar de voorlichtingsavond gingen hadden we zelf nog het idee om daar wat wijzer te worden, en dan zelf het traject te gaan doen. Het werd ons echter al snel duidelijk dat Buysse zo ontzettende veel meer weet van het hele verhaal, dat we dat idee meteen hebben laten varen.

Gedurende het traject (we zijn er nu bijna, zie status in signature) hebben we enkele malen ontdekt dat het heel nuttig is om Buysse e.e.a. te laten. Het was voor ons heel handig om in het kader van de RPL (Recognition Prior Learning) door ACS een voorbeeld te hebben van iemand anders die een RPL  succesvol heeft afgesloten..

Natuurlijk, het kost een paar centen, maar wat ons betreft heb je er dan ook wel wat voor!

Gr.
Perthpete
 
Hoii,

Je kunt natuurlijk ook weer wachten tot de Emigatiebeurs komt, maar dit is volgend jaar pas weer. :oops:

Je kunt ook beter een emigratie bureau uit Australie zelf nemen ze zijn goedkoper en ze zitten toch dichter bij het 'vuur'.
Wij emigreren in iedergeval met een Australisch buro en het bevalt ons erg goed.
Bij dat emigratie buro in Amsterdam waren we na een uur al opgelicht. Moesten 150 euro betalen voor een rapportje die ik zelf ook had kunnen schrijven :x (alle info over welk visa je nodig hebt is wel van het internet af te halen als je je er even in verdiept) was echt onzin!

liefs Eutrice
 
Back
Top