@ Skippie: een RPL is Recognition of prior learning en houdt in dat je moet bewijzen dat je dan wel niet een vervolgopleiding in de IT (in ons geval dan) hebt, maar dat je in de praktijk hebt geleerd wat je anders op een HBO / Unie/ MBO zou hebben geleerd. Een hele klus kan ik je vertellen. Je krijgt een aantal onderwerpen waarvan je er een aantal moet uitwerken en dat leidt tot een pak papier van heb ik jou daar met referenties, alle diploma's en nog wat reut.
Ik 'lift' mee op de aanvraag van mijn man met het voordeel dat ik maar een 4,5 voor mijn IELTS moet halen. Voor mij een makkie, voor mijn man een hoop werk dus, maar ik help hem waar ik kan natuurlijk.
Perthpete schreef al over national parks. Wij zijn in Yanchep Park geweest en heben daar in de buurt bij een b&b gelogeerd die werd beheerd door een Nederlands meisje / vrouw. Echt een aanrader om daar eens heen te gaan, zo rustig!
Adios, Dijnnas
Ik 'lift' mee op de aanvraag van mijn man met het voordeel dat ik maar een 4,5 voor mijn IELTS moet halen. Voor mij een makkie, voor mijn man een hoop werk dus, maar ik help hem waar ik kan natuurlijk.
Perthpete schreef al over national parks. Wij zijn in Yanchep Park geweest en heben daar in de buurt bij een b&b gelogeerd die werd beheerd door een Nederlands meisje / vrouw. Echt een aanrader om daar eens heen te gaan, zo rustig!
Adios, Dijnnas