Inschrijvingen Dutchschool te South East QLD zijn van start gegaan!

Anne Marije

Member
Inschrijvingen Dutchschool te South East QLD zijn van start gegaan!

Vanaf nu kunt u uw kind(eren) aanmelden bij de Duyfkenschool voor het schooljaar 2008! Er is keuze uit veschillende lesdagen en leslocaties.Op dinsdag vinden de lessen plaats in Bardon, op woensdagmiddag in Cannon Hill en op donderdagmiddag in Scarborough.

Op het inschrijfformulier kunt u uw voorkeur aangeven. Het inschrijfformulier kunt u vinden op onze site: http://www.geocities.com/dutchschoolbrisbane/ onder het kopje "aanmelden".

Als u vragen heeft, mailt u dan gerust naar: dutchschoolbrisbane@yahoo.com.au
 
Heh, wat leuk. En jullie geven ook less in Canon Hill - dat is handig voor ons . We zitten in Carindale.

Ons mormeltje, Freya,  is pas 2 1/2 jaar oud, maar zodra ze wat ouder is gaan we haar zeker inschrijven.
 
Ik heb de site even zitten bekijken..
Wat een leuk initiatief zeg!!!
Ik denk dat het ook heel aantrekkelijk zal zijn voor een nl die met een aussie getrouwd is, en toch zijn/haar kinderen de moedertaal mee willen geven! Echt super!
Hoop dat het goed gaat lopen.
xx
 
Jaaaa: dat is m'n vrouw!  :smile: Jeanet is de teacher van 'Brisbane-oost' en de lessen zijn elke woensdagmiddag van 3:30pm - 6:00pm in de library van Cannon Hill State School

Gaat hartstikke goed!  :up:
 
[quote author=charlesk link=topic=8249.msg120046#msg120046 date=1214375627]
Zie dat de school vandaag weer in the krant staat (SouthEast advertiser - pagina 24). Congrats!
[/quote]

ff inscannen en laten zien natuurlijk Charles!

(al zijn Jan en Jeanet over het algemeen wel makkelijk te herkennen.... kijk maar hieronder .....gezellig op de bank: )   :grin:

DSC_5833.JPG
 
[quote author=Joep link=topic=8249.msg120141#msg120141 date=1214466345]
[quote author=charlesk link=topic=8249.msg120046#msg120046 date=1214375627]
Zie dat de school vandaag weer in the krant staat (SouthEast advertiser - pagina 24). Congrats!
[/quote]

ff inscannen en laten zien natuurlijk Charles!

(al zijn Jan en Jeanet over het algemeen wel makkelijk te herkennen.... kijk maar hieronder .....gezellig op de bank: )   :grin:

DSC_5833.JPG

[/quote]

Kan jammer niet vlug - heb geen scanner, en ken niemand die eentje heeft. Mischien wel op werk, maar ik ben op paternity leave voor de volgende paar weekjes.
 
Het artikel heb ik gescand en het staat op mijn harde schijf nu in mijn afbeeldingen en dan mapje 'scan'.

Kan iemand me vertellen hoe ik het nu kan plaatsen in deze post? Dank alvast!
 
[quote author=Jan Katers link=topic=8249.msg122106#msg122106 date=1216721055]
Hoi Anne Marije,
Voor instructies om een foto te plaatsen zie
http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,8424.0.html
Cheers,
Jan

[/quote]

Bedankt, Jan! Goed teamwork zo!

En Luuk, ja de lessen zijn inderdaad na het reguliere Australische dagonderwijs  :smile:!
Kinderen moeten verplicht Australisch dagonderwijs volgen, maar dit zouden wij ook zeker stimuleren.
De lessen op de Duyfkenschool zijn van 3:30 tot 6:00 pm. Op dinsdag in Bardon (western suburb), op woensdag in Cannon Hill (eastern suburb en zie krantenartikel hierboven) en op donderdag in Scarborough (northern suburb).

Voor meer informatie zie onze website:
www.geocities.com/dutchschoolbrisbane/

Je kan je ook aanmelden voor onze mailinglist. Dan ontvang ongeveer 1x per 2 maanden een nieuwsbrief.
Om je hiervoor aan te melden, mail dan even naar: dutchschoolbrisbane@yahoo.com.au

Uiteraard zijn vragen en/of opmerkingen altijd welkom. Wij beantwoorden die graag.

Groetjes,
Anne Marije
 
Back
Top