Internet access Perth

BigJim

New Member
Wie heeft goede ervaringen met welke inet provider in of rondom Perth?
Ik ga maandag 27 feb naar Perth (Palmeira,6167) zuid Perth)) en ben erg benieuwd wie daar in de buurt woont en inet heeft en zo ja, bij welke provider??
 
als je telstra telefoonaansluiting hebt, ga dan voor bigpond (van telstra) 59.95 p.m. onbeperkt, komt gewoon op je telefoonrekening erbij, dus geen aparte rekening voor internet. lekker makkelijk
 
[quote author=marina link=topic=4013.msg49293#msg49293 date=1140651387]
als je telstra telefoonaansluiting hebt, ga dan voor bigpond (van telstra) 59.95 p.m. onbeperkt, komt gewoon op je telefoonrekening erbij, dus geen aparte rekening voor internet. lekker makkelijk
[/quote]

Hm, dat is wel duur. Wij betalen via www.curl.com.au 44,95 per maand voor internet met een downloadlimiet van 25GB, daarna wordt de snelheid verlaagd tot 64 kbps tot het eind van de maand.
 
Wij hebben AAPT $39,95 per maand.

http://aapt.tequila.com.au/production/aapt/39%5Fbroadband/

Ook geen slechte deal dacht ik.
 
Ga NIET met Teltra/Bigpond!!! Iedereen heeft daar klachten over, EN veels te duur!!!


Wij zijn met Westnet.com.au en iinet is ook wel goed.

Maar mijn broer, die veel download enz, die is volgens mij via skynet, uit het oosten van Aus. Heeft hij gevonden via www.whirlpool.net.au
Dit is de beste site om internet providers te vergelijken
 
[quote author=Simone link=topic=4013.msg49304#msg49304 date=1140654670]
Ga NIET met Teltra/Bigpond!!! Iedereen heeft daar klachten over, EN veels te duur!!!
[/quote]

Qua telefonie heeft Telstra ons ook wel een aardige poot uitgedraaid $18 half uurtje bellen naar NL. Na onze eerste telefoonrekening van rond de $200 gebeld of ze me geen deal konden doen. Ja hoor.... in plaats van 0011 0018 drukken en dan kon ik bellen voor $15,63 per half uur :-o Yeah right!
Zijn overgestapt naar AAPT, geen klachten. $2,20 voor een half uurtje Nederland.
:-D Maar mijn mams belt meestal mij, 1643 met 9 cent opstarttarief en verder 0,0 cent per minuut! :up:
Hadden we dat hier maar!

Sorry dit was even  :eek:fftopic:
Zal me weer gedragen! :up:
 
[quote author=Lin link=topic=4013.msg49305#msg49305 date=1140655026]
[quote author=Simone link=topic=4013.msg49304#msg49304 date=1140654670]
Ga NIET met Teltra/Bigpond!!! Iedereen heeft daar klachten over, EN veels te duur!!!
[/quote]

Qua telefonie heeft Telstra ons ook wel een aardige poot uitgedraaid $18 half uurtje bellen naar NL. Na onze eerste telefoonrekening van rond de $200 gebeld of ze me geen deal konden doen. Ja hoor.... in plaats van 0011 0018 drukken en dan kon ik bellen voor $15,63 per half uur :-o Yeah right!
Zijn overgestapt naar AAPT, geen klachten. $2,20 voor een half uurtje Nederland.
:-D Maar mijn mams belt meestal mij, 1643 met 9 cent opstarttarief en verder 0,0 cent per minuut! :up:
Hadden we dat hier maar!

Sorry dit was even  :eek:fftopic:
Zal me weer gedragen! :up:

[/quote]

Oh, je moet een international phone card halen bij de newsagent! Eentje van $10 of $20. Kun je echt uren en uren mee bellen!!. Maar goed, $2.20 is ook wel te doen.
 
Ik had AMCON gevonden (8 mbit/1 mbit Unlimted data voor 59 dollars of ADSL2+ ) maar ze reageren niet op mijn email vragen. :|
Jammer dat de inet verbindingen zo dur zijn nog..
Maar ja..Ik ga het wel zien volgende week.
 
Hoi Lin,
Belt je moeder jou vanuit Nederland? Met welke maatschappij is dat dan? Of welke kaart? Want dat is wel supergoedkoop voor NL. begrippen.
Aussie.
 
Hoi Aussie,
Ja mijn mams belt mij vanuit NL.

http://www.1643telecom.nl/index2.php

Hier kun je de tarieven enz vinden en je aanmelden!

(En er zit geen addertje onder het gras! :wink:)
 
@ BigJim,

Heb je al een goede provider gevonden?????????????



Ik ga over een aantal weken verhuizen en hou me erg aanbevolen voor een superdeal

Cheers JM
 
Ik heb op dit moment de aanvraag lopen via IInet voor ADSL2+.
Het lijkt erop dat het hier beschikbaar is.
Ik kan een referral doen dan gaan we allebei voor de quick draw van een Multi DVD Home Cinema set van 12 grand....Laat me maar weten wanneer je zover bent.
 
Gaat dat kosten en wat voor snelheid????

Ik verhuis waarschijnlijk over een week of 5 naar Sorrento, lekker aan het strand(750 meter met een bottelshop ertussen) en 10 min. naar werk en school).
 
tja combinatie, strand bottleshop, homebrew (dicht bij werk en Tafe) mmmmmmmmmmm...... wat gaat er gebeuren met mijn toekomst............... :p
 
:-D :-D Down the drain!!! :-D :-D

Nee hoor geintje!!! Zou zo met je ruilen!!!
 
hmmmmm zie net dat ik al veel langer dan jou in Oz zit hahahaha, geeft dat me dan ook meer recht om te  :drinking:
 
Hoe lang zit je hier?

Moet je wel zeggen dat sinds ik hier ben ik ook meer aan de Chardonay zit dan ooit tevoren!!! *hik*
 
tja ik heb er ondertussen veel meer op dan die 5 op het plaatje maar dat komt door de hitte en niet door mij,  alles verdampt hier gewoon door de hitte, heeft wel als groot voordeel dat ik nooit naar de wc moet op mijn werk, ikzweet alles eruit.

Cheers
 
Ben natuurlijk enorm  :eek:fftopic: maar heb even gezocht:

[quote author=lsn link=topic=3079.msg39033#msg39033 date=1133694393]
Ik ben zelf goed 2 jr geleden op een WHV naar Oz gekomen, na 362 dagen het land verlaten naar NZ en weer terug naar Oz op een toeristen visa, na 2.5 mnd visa verlengt (online) en 2 dagen voordat ie verliep met alle papieren naar de DIMA voor weer een verlenging. Kreeg daar te horen dat ik een NO LONGER STAY op mijn naam had staan omdat ik al een verlenging had, vieg ticket geregeld naar KL en een dag te lang in OZ, ´s morgens vroeg naar de DIMA probleem uitgelegt en een bridging visa gekeregen. Na 35 dagen weer terug naar OZ en met problemen bij de customs omdat ik weer Oz in wilde. Hun netjes uitgelegd dat ik genoeg geld terbeschikking heb en dat ik uiteraard weet dat ik niet mag werken,bla bla bla, ook uitgelegt dat ik diverse geprekken heb met bedrijven die me willen sponsoren.

Geen probleem dus.

Cheers vanuit nat en koud Perth
[/quote]

Maar jij hebt ook niet de makkelijkste manier gekozen he? :)
Hoe staat het er nu allemaal voor?
 
Back
Top