Internet access Perth

Cheers Lin...................................


haha je hebt nog niet te veel gedronken zie ik, sterker nog je bent super scherp..........

Mag ik op jou vraag morgen antwoorden? Volgens mijstaat nml het antwoord er niet op en zegmaar waar je het wil hebben.

Ik moet zo na een zeer zwaar weekend en uiteraard werk gisteren(hoezo publicholiday) toch proberen een beetje slaap te krijgen.

Cheers en liefs aaniedereeen

JM
 
Misschien is dat een topic om tijdens de borrel te bespreken??? :?

75 dollar ongeveer met de telefoon gebundeld...
Dus 45 dollar voor inet en 33 voor Telstra.
Daar heb ik dan (als het lukt) een TOT 24000 Kbits downstream voor en 1024 Kbits up met een data limiet van 10 gieg geloof ik..of 8 .
Hoedan ook ruim genoeg..
Het gaat mij om de downstream en upstream snelheid.

Will keep ya posted JM.
When are you going to come down here for a beer or 6???
 
[quote author=BigJim link=topic=4013.msg50793#msg50793 date=1141739651]
Misschien is dat een topic om tijdens de borrel te bespreken??? :?
[/quote]

Je hebt helemaal gelijk het is enorm :eek:fftopic:
Maar helaas ligt Brisbane een tikkie te ver van Perth vandaan om het onder het genot van een  :cheers: te doen...
 
Hmmm al weer een reden om een borrel te nemen :lol:, maar Lin brissie is toch niet zo ver weg, goede reden om een kleine vakantie te nemen :roll:.


maar by the way ik zal dit weekend wel ff proberen het een en het ander op papier te zetten.

Cheers vanuit te warm en druk Bayswater.
 
Updatetje:
Ik zit nu online via IInet ( BROADBAND PRODUCTS )ADL2+ in Parmelia (Een zwartgat net achter Kwinana) en heb 1 mbit up en maar helaas 11 mbit down. Dus niet de voledige 24 Mbit wat adsl2+ kan geven. Ik zit nl te ver weg van de Medina centrale.
De kosten zijn inclusief Telephone line rental 83 dollar per maand met een 20 Gb datalimiet. Datalimiet Sucks Bigtime maar ja...
Voor 20 dollar meer heb je een 40 GB Datalimiet.

Wat wel erg handig is om te weten voor degene die regelmatig naar Nederland bellen:
Via ( VOIPBUSTER ) kun je dus gratis naar nederland bellen.
Je download het proggie, installeert het en je kiest een naam.
Wat je wel moet doen is 10 euro storten en je kan oneindig naar nederland bellen (vaste nummers,naar mobiel kost 25 euro cent per minuut)via je breedband verbinding. Je credit blijft 120 dagen geldig. Zie de site voor alle mogelijkheden.
De kwaliteit is erg tot zeer goed te noemen.
Eisen:
Een PC
Een Headsetje
Breedband (vanaf 256 Kbit verbinding)
And Bob's your Uncle.
 
Back
Top