Intocht Sinterklaas Duyfkenschool

Anne Marije

Member
Op zondag 2 december om 11.15 am komt Sinterklaas met zijn 2 zwarte pieten aan in Redcliffe om daarna met alle leerlingen en broers/zussen van de Duyfkenschool een besloten Sinterklaasfeest te vieren.

De intocht is zoals ieder jaar weer openbaar, dus vanaf 11:00 am is iedereen welkom op de jetty in Redcliffe!

Hopelijk tot dan!
 
Op zondag 2 december om 11.15 am komt Sinterklaas met zijn 2 zwarte pieten aan in Redcliffe om daarna met alle leerlingen en broers/zussen van de Duyfkenschool een besloten Sinterklaasfeest te vieren.

De intocht is zoals ieder jaar weer openbaar, dus vanaf 11:00 am is iedereen welkom op de jetty in Redcliffe!

Hopelijk tot dan!

Beste Anne Marije,
Bestaat deze school nog? Ik heb wat op het internet gevonden, maar alleen oude nieuwsbrieven van 2015 en niks nog van dit jaar.
Ik woon sinds kort in Brisbane en ben benieuwd naar deze school, misschien kan ik een bijdrage leveren? Ik heb in Nederland een achtergrond in de cultuursector en ben van huis uit kinder theparpeut.

groeten,
Wendo
 
Ja, hoor. Ze verkeren wel in moeilijk vaarwater, vanwege het stopzetten van de subsidie. Ik denk dat ze heel blij zullen zijn met iemand die ervaring heeft om met kinderen te werken. Als je wil, kan ik je wel in contact brengen met een van de bestuursleden van de school. Of gewoon even via de website reageren of Tessa (directrice) bellen.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: FOL
Just for your information....je reageerde op een post die al een paar jaar niet meer actief is. En je probeert Anne Marije te bereiken, die ook al wat jaartjes niet meer actief is.
Gelukkig hebben we @Janneke61 in Brissie die je vooruit kan helpen.
Niet iedereen is even actief hier, that's all. :D
 


OFX
Back
Top