OK. Totaal onverwachts, omdat ik er niet op had gerekend. Maar langs de lijnen was ik al sinds twee weken bezig met een grote opruiming thuis.
04-februari-2013 - Invitation to Apply!
28-januari-2013 - EOI ingediend
22-januari-2013 - Sills Assessment positief, echter ik moet in beroep want mijn arbeidsjaren (wel relevant!) bij mijn laatste werkgever hebben zij niet goed beoordeeld en meegeteld.
3-november 2012 - Skills Assessment ingediend bij ACS ANZSCO 263111
22-september-2012 - IELTS
Ik moet nog een aantal dingen doen
- Mijn universiteitsbull moet naar VETASSESS. ACS kon hem niet beoordelen en verwees mij door naar VETASSESS. Afgelopen zaterdag de nodige extra stempels gehaald bij de Uni en ik ga vandaag digitaal indienen en dan per aangetekende post de stukken opsturen. Volgens de medewerker hoeft het niet lang te duren want het gaat alleen om validatie diploma Master of Science.
- Ik ga in beroep bij ACS voor de arbeidsjaren van mijn huidige werkgever. Mijn manager heeft een nieuwe referentie afgegeven. Deze ontvang ik in de loop van deze week. Volgende week zaterdag dien ik die dan ook in.
Slik... bijna AUD 600 samen :-(
----------------------------------------------------------
Dan nu, vragen waar ik jullie hulp nodig bij heb:
Als je de invitation to apply indient:
1 moet je echt alle stukken binnen hebben (ik heb nog twee maanden als ik het goed begrijp) bij indienen van de aanvraag?Ik wacht nog op de certificering van VETASSESS en de review van ACS.
2 Volstaat een VOG voor het politierapport?
3 Moet ik de medicals ook al gedaan hebben in die twee maanden tot 04-04-2013?
4 Bank en financiele statements?
Kijk, als ik de stukken gaandeweg het proces kan indienen dan geeft dat ook meer ruimte.
Maar ik begrijp wel dat ik binnen 60 dagen moet ingaan op de Invitation to Apply. Ik kan die eis ook niet meer terugvinden in 1119.pdf (booklet 6)
Ik ben zogezegd... 'over the moon'.
04-februari-2013 - Invitation to Apply!
28-januari-2013 - EOI ingediend
22-januari-2013 - Sills Assessment positief, echter ik moet in beroep want mijn arbeidsjaren (wel relevant!) bij mijn laatste werkgever hebben zij niet goed beoordeeld en meegeteld.
3-november 2012 - Skills Assessment ingediend bij ACS ANZSCO 263111
22-september-2012 - IELTS
Ik moet nog een aantal dingen doen
- Mijn universiteitsbull moet naar VETASSESS. ACS kon hem niet beoordelen en verwees mij door naar VETASSESS. Afgelopen zaterdag de nodige extra stempels gehaald bij de Uni en ik ga vandaag digitaal indienen en dan per aangetekende post de stukken opsturen. Volgens de medewerker hoeft het niet lang te duren want het gaat alleen om validatie diploma Master of Science.
- Ik ga in beroep bij ACS voor de arbeidsjaren van mijn huidige werkgever. Mijn manager heeft een nieuwe referentie afgegeven. Deze ontvang ik in de loop van deze week. Volgende week zaterdag dien ik die dan ook in.
Slik... bijna AUD 600 samen :-(
----------------------------------------------------------
Dan nu, vragen waar ik jullie hulp nodig bij heb:
Als je de invitation to apply indient:
1 moet je echt alle stukken binnen hebben (ik heb nog twee maanden als ik het goed begrijp) bij indienen van de aanvraag?Ik wacht nog op de certificering van VETASSESS en de review van ACS.
2 Volstaat een VOG voor het politierapport?
3 Moet ik de medicals ook al gedaan hebben in die twee maanden tot 04-04-2013?
4 Bank en financiele statements?
Kijk, als ik de stukken gaandeweg het proces kan indienen dan geeft dat ook meer ruimte.
Maar ik begrijp wel dat ik binnen 60 dagen moet ingaan op de Invitation to Apply. Ik kan die eis ook niet meer terugvinden in 1119.pdf (booklet 6)
Ik ben zogezegd... 'over the moon'.