Inwoners van Hervey bay

Inderdaad Hervey Bay is vooral een plaats waar veel oudere mensen wonen en waar inderdaad ook veel touristen langskomen om naar fraser island te gaan en walvissen te komen bekijken.
De jobs liggen hier niet voor het rapen, je moet die zelf creeren of hard op zoek gaan, tenzij je een heel gewild diploma hebt natuurlijk :lol:
Mijn man gaat volgende week eens kijken voor een job. Je heb hier van die bureaus maar we hebben nog geen benul hoe dat allemaal gaat.

groetjes

valle
 
Hallo Valle, wij zijn verleden jaar in onze vakantie een paar dagen in Hervey Bay geweest en een hele leuke tijd gehad. We zijn ook met een boot mee geweest om walvissen te spotten en we hebben er die dag 11 gezien. Dat was een geweldige belevenis. Als we in Oz wonen gaan we zeker nog eens terug. Wij willen trouwens in Marcoola gaan wonen.

Groetjes van Jolanda
 
en hoe is het in hervey bay, heeft je man al werk gevonden, wij zelf zijn ook over hervey bay aan het denken en heb dit weekend de video's van de ouders van een stel gezien die jaarlijks naar hun kinderen in hervey bay gaan.
Ze waren heel enthousiast maar ik weet niet of ik als huisschilder/behanger/spuiter daar werk kan krijgen
hoe ervaren jullie de arbeidsmarkt daar?
 
G'day :-D

Vijf maanden zijn we hier nu al. Marc zorgt nog altijd vollen bak voor amy en ik zet mijn beste beentje voor in het hospital. Marc gaat nu wel geleidelijk werk beginnen zoeken. Op het eerste zicht zal dat niet echt gemakkelijk zijn. De meeste jobs moet je hier zelf creeren of zelf gaan rondvragen wie iets kan aanvangen met je vaardigheden en kennis :lol:
Er zijn hier wel een aantal arbeidsbureau die je daarbij kunnen helpen. Marc is deze week eens gaan babbelen met zo een bureau, maar was zeker niet onder de indruk :-(
Morgen is het hier vaderkes dag, mag marc zelf zijn 4 wheel drive tripje kiezen :lol:
We genieten echt van de schone natuur en de ruimte hier, en niet te vergeten natuurlijk het heeeeeeeeel mooie weer.

Groetjes

Valle
 
[quote author=valle link=topic=4528.msg57118#msg57118 date=1145775011]
Hoi bedankt voor jullie reacties! We hebben inderdaad volledig seaview uit alle kamers en ook een grote patio met super view, haha, A rental house but we are enjoying it for one year. binnen enkele maanden gaan we wel ons eigen huisje kopen hier. Ik ben officieel nu een australian physiotherapist, mijn man een concertorganisator in een vorig leven, haha.
Ik weet woensdag of ik werk heb, mijn man moet nog op jacht. Maar geen nood, nog werk genoeg met ons 8 maanden oude dochterje en de container komt binnen enkele dagen aan.
Geef gerust een seintje op ons yahootje als je dichtbij woont : valeriegoesaert@yahoo.com
En inderdaad brisbane is helemaal niet ver weg, ik zal er regelmatig moeten zijn voor bijscholingen en zo. And we love the sunshinecoast of course

groetjes

valle

[/quote]

Volgende keer wel naar onze BBQ aan de Sunny Coast komen, he? Hadden deze keer 2 stellen uit Bundaberg en omgeving, da's nog verder weg dan Hervey!

Geen excuses, dus,  :-D

Marc
 
Hoi Marc,

We zullen ons best doen om de volgende keer naar de meeting te komen. Laat het ons wel weten he :cool:

groetjes

valle
 
hallo allemaal! weet iemand of er in hervey bay geschikte plaatsen zijn om te gaan vissen (liefst zonder krokodillen ;)
zag dat eli creek misschien een goede plek is? maar daar worden wel eens krokodillen gesignaleerd... heeft iemand hier tips of ervaring in die buurt?

groetjes Nicole
 
haha...thanks! klinkt goed....leuke omgeving? vertel....ik ben er wel geweest, maar buiten de standaard backpacker trip op fraser island van 3 dagen hebben we niet veel van hervey bay gezien. ga in mei wel die kant uit dus hoop dan een beter beeld te krijgen, maar alle info is welkom :D
 
Same here. Ken Hervey bay ook niet echt wel een weekje of twee in Noosa gezeten bij vrienden, en dat noem ik maar even in de buurt ;)
 
Hoi bedankt voor jullie reacties! We hebben inderdaad volledig seaview uit alle kamers en ook een grote patio met super view, haha, A rental house but we are enjoying it for one year. binnen enkele maanden gaan we wel ons eigen huisje kopen hier. Ik ben officieel nu een australian physiotherapist, mijn man een concertorganisator in een vorig leven, haha.
Ik weet woensdag of ik werk heb, mijn man moet nog op jacht. Maar geen nood, nog werk genoeg met ons 8 maanden oude dochterje en de container komt binnen enkele dagen aan.
Geef gerust een seintje op ons yahootje als je dichtbij woont : valeriegoesaert@yahoo.com
En inderdaad brisbane is helemaal niet ver weg, ik zal er regelmatig moeten zijn voor bijscholingen en zo. And we love the sunshinecoast of course

groetjes

valle


Hallo Valerie,
Klinkt allemaal te mooi om waar te zijn. Wat fijn voor jullie.
Wij staan nog aan het begin van het hele verhaal en plannen januari 2014 naar Australie te komen.
Mijn man is australische en is hoboist van beroep. Aangezien jullie ook muzikalisch bezig zijn wilde ik het even melden... dat wordt niet makkelijk om aan werk te komen daar denk ik. Maar mochten jullie een school of orchest horen die een Hobo nodig hebben dan horen we dat graag. We proberen vanuit hier al een baan te zoeken in de tussentijd.
Groetjes Vip
 


OFX
Back
Top