[quote author=Eerainuh link=topic=2166.msg21767#msg21767 date=1122344749]
Kom origineel uit Eindhoven Wereldstad :|, [/quote]
Hoi Irene,
Welkom op het forum . Ik woon nu nog met m'n gezinnetje in je oude Wereldstad :-D en wij willen uiteindelijk ook naar Australië. Het liefst Perth, waarom?? tja geen idee eigenlijk. Maar eerst maar eens m'n opleiding afmaken.
Als alles mee zit, ga ik in het derde jaar nog wel eerst stage lopen, en wel in Brisbane . Maar we moeten eerst eens zien hoe alles gaat lopen.
JufBec., Ik verlaat het huis niet zonder.... :-D en een zachte g. die heb ik helaas niet. Wordt meer het Margriet Eshuijs geluid ben ik bang (kan helaas voor geen meter zingen. Nu maar hopen dat ik jullie kan vinden.......
Ook wij, Rob (37), Ikke (29), Ruben (4) en Jorinde (9 mnd) zitten momenteel in een visumaanvraag om richting Brisbane te gaan - wie weet ontmoeten we elkaar ooit nog 's op een picnic of bbq ofzo.
Nee hoor Robbie, je gaat je gang maar Mijn broer heet trouwens toevallig ook Rob, maar ik noem hem Broer Konijn.
Tja, dat is weer zo'n piece of useless information, zie maar wat u er mee doet!
[quote author=Eerainuh link=topic=2166.msg22185#msg22185 date=1122622914]
Nee hoor Robbie, je gaat je gang maar Mijn broer heet trouwens toevallig ook Rob, maar ik noem hem Broer Konijn.
Tja, dat is weer zo'n piece of useless information, zie maar wat u er mee doet!
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.