IT'ers gezocht in Melbourne

Nick Postma

New Member
Hey hoi iedereen,

Inmiddels woon en werk ik een jaar in Melbourne als Business Analyst.
Nou is ons bedrijf (en een ander bedrijf waar ik ook voor werk) hard op zoek naar IT talent.

Dus ben je ervaren in 1 van de volgende beroepen, stuur me dan een mailtje!
- Business Analyst
- Systems Analyst
- DevOps
- Software Development
- Scrum Master/Delivery Lead

Emailen kan naar nick postma at hot mail com.

Hey hoi iedereen,

Inmiddels woon en werk ik een jaar in Melbourne als Business Analyst.
Nou is ons bedrijf (en een ander bedrijf waar ik ook voor werk) hard op zoek naar IT talent.

Dus ben je ervaren in 1 van de volgende beroepen, stuur me dan een mailtje!
- Business Analyst
- Systems Analyst
- DevOps
- Software Development
- Scrum Master/Delivery Lead

Emailen kan naar nick postma at hot mail com.

Hey Nick!
Moet je al een visum hebben? En heb je toevallig ook een link van de vacatures? :)

Hey Nick!
Moet je al een visum hebben? En heb je toevallig ook een link van de vacatures? :)
Hoi,

Je hoeft in ieder geval als business analyst en scrum master geen visum te hebben. Ook voor de andere functies wellicht sponsoring mogelijk.

Omdat het verschillende bedrijven zijn heb ik zo geen lijst, maar in welke functie heb je interesse? En je mag mij je cv ook mailen als je wilt, dan kan ik die voorleggen en zien wat de mogelijkheden zijn.

Hi Nick,

Interessant. ik ben zelf een ervaren PM/BA in de financieele sector. Heb PR visum en arriveer a.s. donderdag in Sydney. In welke sector zijn jullie werkzaam?

Goed om te horen dat er nog/weer interesse is in IT-ers. Duurt nog een half jaar voor we er zijn maar klop anders tegen die tijd nog wel eens aan (Al kijk ik niet uit naar een Canberra <> Melbz commute ;) )

Thnx for sharing!

Hi Nick,

Interessant. ik ben zelf een ervaren PM/BA in de financieele sector. Heb PR visum en arriveer a.s. donderdag in Sydney. In welke sector zijn jullie werkzaam?
Welkom in Australie dan alvast!

Ervaring in de financiele sector is erg gunstig, die nemen over het algemeen veel mensen aan.
In Sydney heb je CBA, WestPac, ING Direct en veel andere financiele bedrijven.

Het bedrijf waar ik voor werk doet vooral BA en SM/IM rollen.
We zitten ook in Sydney!

Als je je CV zou willen mailen kan ik overleggen en kijken wat de mogelijkheden zijn...als je interesse hebt natuurlijk ;)

Goed om te horen dat er nog/weer interesse is in IT-ers. Duurt nog een half jaar voor we er zijn maar klop anders tegen die tijd nog wel eens aan (Al kijk ik niet uit naar een Canberra <> Melbz commute ;) )

Thnx for sharing!
Haha, das wel een flinke afstand inderdaad. Maar we zitten ook in Sydney ;)
Canberra is vooral overheids werk. Ik zou er zelf niet willen wonen + met dat overheids werk kun je vaak als Permanent Resident niet aan de slag omdat je Citizen moet zijn.
Maar contact opnemen mag altijd! Succes met de voorbereidingen.

Haha, das wel een flinke afstand inderdaad. Maar we zitten ook in Sydney ;)
Canberra is vooral overheids werk. Ik zou er zelf niet willen wonen + met dat overheids werk kun je vaak als Permanent Resident niet aan de slag omdat je Citizen moet zijn.
Maar contact opnemen mag altijd! Succes met de voorbereidingen.

Ieder zijn ding ;) Ik ben niet zo'n Melbz fan. Dus dat komt mooi uit ;)

Wat betreft dat gebeuren met Citizenship. Yep, dat is een zorgenpuntje. Maar ja, can't have it all. Canberra was voor ons de laatste Visa strohalm. En nu we er twee keer geweest zijn, zijn we er happy mee.

Sydney, is een stuk dichterbij en er zijn meer Canberrans die daar naar toe reizen voor een paar dagen per week. Spreek je tzt nog wel even!

Hoi,

Je hoeft in ieder geval als business analyst en scrum master geen visum te hebben. Ook voor de andere functies wellicht sponsoring mogelijk.

Omdat het verschillende bedrijven zijn heb ik zo geen lijst, maar in welke functie heb je interesse? En je mag mij je cv ook mailen als je wilt, dan kan ik die voorleggen en zien wat de mogelijkheden zijn.

Is niet voor mijzelf, maar voor mijn vriend ;) ik heb hem deze post iig doorgegeven!

is deze aanbod nog altijd geldig en naar hoeveel ervaring ben je zoal naar opzoek. ik ben namelijk opzoek naar een IT job in melbourne. (vooral als Software Development)

Last edited:
is deze aanbod nog altijd geldig en naar hoeveel ervaring ben je zoal naar opzoek. ik ben namelijk opzoek naar een IT job in melbourne.
Yep, afhankelijk van waar je naar op zoek bent is het aanbod geldig.
Als je me wat meer info stuurt, dan kan ik beoordelen of ik iets voor je kan betekenen.

P.s. het aantal jaren staat niet perse vast, maar een jaar of 3+ zou wel helpen

Yep, afhankelijk van waar je naar op zoek bent is het aanbod geldig.
Als je me wat meer info stuurt, dan kan ik beoordelen of ik iets voor je kan betekenen.

P.s. het aantal jaren staat niet perse vast, maar een jaar of 3+ zou wel helpen

ik heb een mailtje gestuurd. ik weet niet echt of ik aan merking kom kwa ervaring toch spijtig genoeg

Ik heb de link naar deze post doorgegeven aan mijn vriend, hij ging het dit weekend eens bekijken. Hij heeft wel (net) 3+ jaren ervaring, maar ik weet dat hij werkt met heel specifieke programma's.. Wel in de banken/verzekeringssector! :) (en daar stopt mijn kennis van zijn werk :D)

Hey Nick,
Je mailtje goed ontvangen. We zullen van het gevraagde kortelings werk maken.
Gr,
Vanessa

Ik heb het zonet eens opgezocht en het woord bestaat wel, maar blijkbaar heb ik het verkeerd gebruikt :)

kortelings
Kortelings betekent: kort geleden, onlangs. Het verwijst terug naar het verleden.

• Onze prijzen zijn lange tijd hetzelfde gebleven, maar kortelings hebben we ze noodgewongen moeten verhogen.
Niet gebruiken voor: binnenkort.

• Niet: *We zullen onze prijzen kortelings moeten verhogen.
    Wel: We zullen onze prijzen binnenkort moeten verhogen.

Back