jaarcontract

janita25

New Member
Hallo,



Je moet bij je assessment kunnen aantonen dat je minstens 12 maanden hebt gewerkt van de 18 maanden. Op zich geen probleem waarschijnlijk , maar gaat het hier om een 'vast contract' of is een jaar contract (tijdelijk contract) ook goed??

groetjes janita
 
Het lijkt mij dat dat niet uit zou moeten maken. Maar zeker weten doe ik het niet...
 
Lijkt mij ook niet relevant. Het gaat om de werkervaring: ze willen weten wat je precies hebt gedaan en hoe lang. Of het een vast of tijdelijk contract was of via een uitzendbureau is gelopen maakt waarschijnlijk niet uit zolang je maar kunt bewijzen wat je hebt gedaan en hoelang (loonstroken, loon uitbetalingen, verklaring werkgever takenpakket etc)
 
Precies. het gaat ze niet om het soort contract dat je hebt, maar of je er daadwerkelijk langer dan of gelijk aan 12 maanden hebt gewerkt. Goed aan te tonen met een werkgeversverklaring.
 
Ja, Janita, het doet er niet toe of die tijd bij één en dezelfde werknemer is. Ik werk voor een interimkanoor en dat hebben ze gewoon aanvaard bij mijn assessment. Wel heb ik meerdere werkgeversverklaringen meegestuurd (al was ééntje ook voldoende, namelijk de meest recente).
 
Gelukkig...goed om te horen! En bedankt voor de snelle reacties!
Het leek mij ook al niet relevant maar ja, je kunt het maar beter zeker weten!!
smiley.gif
 
Back
Top