Jack Jumper Ant

Dat is het gevoel dat ik krijg van jouw reakties. Het is namelijk zo dat ik vind dat jouw reaktie over zaken in perspektef zetten de emoties van betrokkenen teniet doen. Het kan namelijk allemaal nog veel erger is de boodschap die je achterlaat. Het is een dooddoener voor bijdragen zoals deze, zoals al blijkt uit hoe off-topic we al zijn geraakt hier.

Dat neem ik graag aan boord... en daar zit waarschijnlijk ook een grote kern van waarheid in. Ik bekijk dit soort zaken inderdaad puur objectief, en laat emoties erbuiten. Ik begrijp dat door jullie ervaring anders is, en dat emoties (wat had er kunnen gebeuren, als ....?) een grote rolspelen. Inderdaad iets om rekening mee te houden op een forum. Thanks :smile:

Om je inzicht te geven in waarom ik op deze manier reageer, is bijvoorbeeld de reactie van 'Nora' ... Ik word geloof ik niet blij van dit topic !
Ik dacht dat ik alleen tevrezen had voor haaien, krokodillen en slangen maar.....


Dit is precies wat ik wil voorkomen: ze heeft niets te vrezen voor haaien, krokodillen en slangen, laat staan jumping jack ants, en al helemaal niet compleet ongevaarlijke millipedes. (Ik denk dat Jack centipedes bedoeld, die een beetje daarop lijken (lang en veel pootjes) maar toch echt er anders uitzien.

Let's move on!

Cheers
 
Back
Top