Jack's end

Daar zal je het aardig druk mee hebben gehad! Vandaar dat we je niet meer zo veel zagen! EN nu moet het zwembad natuurlijk iedere dag weer getest worden..... wat een naar leven :cool:

Onze nieuwe vakantie bestemming ziet er leuk uit Jack  :grin:
Haha grapje, nee echt goed gedaan Jack  :up: ziet er erg mooi uit allemaal.

Cheers,
Jolanda

Hey Jack,

Ik kan bij Webshots geen 2e album vinden? Er staat dat je 1 album hebt. Heb je de foto's ergens anders gepost?

Doei!

Ireen

Thanks pertpete - Sacha - mamma - Rob en Jolanda - Jolanda - Reentje,
Appreciate this,

Zal effe gaan kijken waarom dat 2de album niet te vinden is.

Jack :evil:

Hi,

Als het effe kan dan duik ik erin.
Het is hier eigenlijk nooit te koud om te zwemmen.

En Jazeker mag je hier komen om je vakantie te houden.
Het land is groot genoeg en ik zet achterin het veld wel een tentje op.

Ik zorg voor de bbq en the steaks.

Hier de link naar de 2de album.

http://good-times.webshots.com/slideshow/566576884ZSTgGe;jsessionid=abc49q58KYAhcgNbne3_r
Niet voor onder de 16jaar....

Cheers,

Jemig jack, wat woon jij mooi. Die slang zou ik dan weer wat minder vinden haha, maar ja hoort erbij he.

Moest wel erg lachen om een foto in het begin, aanhangwagen met daarop de wasmachine  :grin:

[quote author=Jack link=topic=7973.msg133325#msg133325 date=1235727268]
Niet voor onder de 16jaar....
[/quote]

Dankjewel voor de waarschuwing. Je staat er een aantal keer nog al upclose op..... vinden mijn kinderen waarschijnlijk niet zo leuk om te zien :grin:
Wat een lekker huis, kom een keer in je zwembad zitten om van het uitzicht te genieten!!!!
Maar komt er nog wel een hek om? Nou kan je jongste nog niet eens kruipen, maar straks wel en dan kunnen ze dan ineens ook heel erg hard. Ach, Opoe Bemoeial is weer bezig, moet je ook helemaal zelf weten.

Sacha

Nou, na het zien van de foto's ben ik nog meer onder de indruk...

Goed geisoleerd en pijpjes onder de vorstgrens - helemaal zo als het hoort.  En ik kan me enigzins stress voorstellen om de babykamer op tijd klaar te hebben...

Toch even met Art om de tafel; die doet nu al 3 maanden over het kippenhok.

HI,

Thanks Senseo,

Die aanhangwagen met wasmachine en koelkast was a lot of fun.
Die aanhangwagen kon maar 250kg hebben en dat alles wat erop stond was een beetje meer.
Dat ding was niet eens geregistreerd....tsja zo lang je geen cops tegenkomt.

Mamma , ben altijd bereid om dat kippehok voor je af tewerken.
Zorg jij voor de steaky beak!.
Moet het hokkie cycloon bestendig zijn?.... :smile:

You're right fam. de Wit.
Alle veiligheid en al het goeds is goed genoeg voor the kids.
No worries, heb het zo gemaakt dat ze niet rechtstreeks van de veranda erin kunnen :up:

Grand designs? wat is dat.. mmm.  is dat een compliment Reentje.

Have a nice weekend,

[quote author=Jack link=topic=7973.msg133400#msg133400 date=1235821985]
You're right fam. de Wit.
Alle veiligheid en al het goeds is goed genoeg voor the kids.
No worries, heb het zo gemaakt dat ze niet rechtstreeks van de veranda erin kunnen :up:
[/quote]

Pfff.. slaap ik ook weer rustig :smile:

[quote author=Jack link=topic=7973.msg133400#msg133400 date=1235821985]
Zorg jij voor de steaky beak!.

{/quote]

:-D Het gluren begint nou op een vogelbiefstukje te lijken  :lol:

En Grand Designs ken je toch, stukje bij beetje een apart huis gebouwd zien worden. Ja hoor, neem maar als compliment. Ben trouwens ook heel benieuwd naar de binnenkant, wanneer alles af is. Krijgen we dan misschien ook nog een vogelbiefstukje?

Ireen

Werkelijk een plaatje!
Het moet een hele klus zijn geweest maar dan heb je ook wat!
Heel veel geluk en plezier in jullie prachtige huis.

Ga maar weer lekker in jouw eigen draadje zitten, anders ben ik zo  :eek:fftopic: bezig in de bestemmingen poll  :grin:

Dirk had zelf ook nog een goed idee over dat vissen: Jij houdt de hengel vast en hij geeft het bier aan. Daar is hij nl. ontzettend goed in :lol: Hij heeft wel al heel veel ervaring met stilzitten: "Werkt" nu bij de Gemeente Den Haag  :evil:

Ik hou de hengel vast en Dirk schud het bier koud drinken op zijn tijd in mijn keel.....very good.

Stilzitten  :? :?. is voor oudjes
Of het is in een bootje op de rivieren of langs de kant leunend vanachter de auto die dient als stopper.
Een soort bescherming dient de auto voorals er een kerel uit het water schiet.

Lol zullen we zeker hebben, thuis komen met vis is een vraag.
Onze benen behouden ook zolang we maar achter de auto en wegblijven van de waterkant.

Altijd lachen is het vissen in de NT.

Cheers,

Hmmm al die vis foto's en vis verhalen maken het toch een heel stuk intressanter dan hier in NL.

Vind vissen wel leuk, een biertje erbij, met je vispartner een beetje filosoferen of gewoon lekker over het water staren en er eventjes niet "zijn". Het enige wat ik er hier niet leuk aan vind is de wormen aan het haakje rijgen. Ben niet bang van spinnen, slangen, torren of andere exotische dieren, doet me niets, maar wormen aan een haakje rijgen ...laat ik altijd aan een ander over  :? Yep! Dan ben ik een echt vrouw  :grin:

Groetjes,
Kathren

Back