Jack's end

I HAVE GREAT NEWS.
Really , I'm serious, geen geintjes deze keer alleen zitten we in de rij te wachten....
Effe geduld en ik wil het graag met jullie delen.

By the way....it's hot in the topend. :grin: :grin: <_<

429322_288332794555240_100001355666341_723610_1718945908_n.jpg

Cheers,

Jack :evil:

zo,je schrikt iedereen meteen af!niemand boeit meer waar je op zit te wachten :grin:
p.s volgende keer ietjes relaxter op de foto gaan, je rug is kei verkrampt joh :roll:

zo,je schrikt iedereen meteen af!niemand boeit meer waar je op zit te wachten :grin:
p.s volgende keer ietjes relaxter op de foto gaan, je rug is kei verkrampt joh :roll:

Niks verkrampt, ik hield me zaakje vast want ik wilde niet dat het in het water hing.
Water was een beetje fris (voor de vis)... <_<

Zie ze hier bijna dagelijks, die mannen die wel heel vervelend zijn om naar te kijken. Het stuk grond naast ons wordt bebouwd, dus de tradies lopen af en aan. Naast de dagelijkse strijd om wie er het eerst bij de radio is (die bepaald de keuze van de zender die dag, varieert van Sixties tot Rap...) mag ik ook dagelijks genieten van de kleding keuze van de heren....Of misschien moet ik zeggen het gebrek aan kleding dat ik graag had gezien om bepaalde delen van het lijf mee te bedekken (bierbuiken, bouwvakkers spleten en lelijke tatoeages..)

Zie ze hier bijna dagelijks, die mannen die wel heel vervelend zijn om naar te kijken. Het stuk grond naast ons wordt bebouwd, dus de tradies lopen af en aan. Naast de dagelijkse strijd om wie er het eerst bij de radio is (die bepaald de keuze van de zender die dag, varieert van Sixties tot Rap...) mag ik ook dagelijks genieten van de kleding keuze van de heren....Of misschien moet ik zeggen het gebrek aan kleding dat ik graag had gezien om bepaalde delen van het lijf mee te bedekken (bierbuiken, bouwvakkers spleten en lelijke tatoeages..)

:evil: Je HOEFT niet te kijken :)

Perthpete, how is your sixpack?...
Of hangt je lui gereedschap onder een goed beschermd afdakje.

Cheers buddy,

Tijdens de huizenjacht vandaag in een nieuwbouw area geweest en eerlijk is eerlijk....er waren ook hele leuke bouwvakkers bij om naar te kijken.... :roll:

Back