Wat gebruikt Windows7 standaard om de foto's te openen? Probeer dat even uit met een foto's de je recent hebt opgeslagen. Dan kunnen we een andere suggestie doen
Wat gebruikt Windows7 standaard om de foto's te openen? Probeer dat even uit met een foto's de je recent hebt opgeslagen. Dan kunnen we een andere suggestie doen
Via mijn dvd RW drive (E : open ik .......JPEG Image (.jpg)
De dvd's waar een hoop op staat maar niet kan openen staat alleen hoevel GB erop staat en de naam van de DVD die ik toegevoegd heb bij het burnen van de dvd in 2008 ergens.
Ik zei XP maar het moet zijn vista windows.
Zijn er programmas te vinden die nergens niks om geven en alles omzeilen en openen?.
Hoor het graag,
Ben bezig met een website (niet ik....alleen foto's ),en op deze dvd's staan werk foto's die ik graag wil gebruiken.
I think it's working, he found already 14% on the dvd.....
Oja bedankt voor de virus die zich meebracht tijdens het downloaden.
Norton had even alles in het rood en had toch even een goede 2 minuten om die virus eruit te knikkeren.
Thanks for the link, laat het weten als ik de foto's kan zien.
Well, na het downloaden geeft het programma aan dat er 1049 photos op deze dvd stond.
Wil ik de foto's openen geeft "Iso" aan dat niet gaat en willen ze er zo'n $40 (Amerikaanse) voor wil hebben.
Probeer deze eens. CDCheck: The software is a good alternative to IsoBuster. It is free for personal use, however you are required to request a free license for personal use CDCheck online. For this, you must register as a CDCheck online user, activate your account, login to CDCheck online and request the free license.
Pssst.... Niet verder vertellen hoor.. Maar dit zijn wij @ the end of the world known to man
Zoals je ziet zonder roeptoeter op mijn neus (jajaja, geen grapjes over mijn stevige doppert. Dat komt door de lens... die vertekend... ofzo...ahum...)
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.