Jack's end

Hmmmm Iveco....
Wel de grootste motor gekozen, hoop ik?

Eventueel extra anker meenemen voor in geval van zijwind, captain!

AYE CAPTAIN........reload the canons.. AYYYYyyy

Iveco Daily 3.0 tdi (iets van 280paardjes met 4.5 ton op de achteras laadvermogen).

AYEeee.

Mayday mayday............

Heb vele dvd's met leuke foto's.
Erop geburnt met Windows - XP

Heb nu een laptoppie met windows 7.

Kan mijn foto's niet openen.
Toch geeft hij aan 2.45gb van de 3.47gb is vol en zelfs de naam van de dvd geeft hij aan.

Weet iemand een programma die alles kan openen....?

Like always, many thanks champs.

much appreciated.

Jack>:D

Wat gebruikt Windows7 standaard om de foto's te openen? Probeer dat even uit met een foto's de je recent hebt opgeslagen. Dan kunnen we een andere suggestie doen :)

Wat gebruikt Windows7 standaard om de foto's te openen? Probeer dat even uit met een foto's de je recent hebt opgeslagen. Dan kunnen we een andere suggestie doen :)

Via mijn dvd RW drive (E : open ik .......JPEG Image (.jpg)
De dvd's waar een hoop op staat maar niet kan openen staat alleen hoevel GB erop staat en de naam van de DVD die ik toegevoegd heb bij het burnen van de dvd in 2008 ergens.
Ik zei XP maar het moet zijn vista windows.
Zijn er programmas te vinden die nergens niks om geven en alles omzeilen en openen?.

Hoor het graag,
Ben bezig met een website (niet ik....alleen foto's ),en op deze dvd's staan werk foto's die ik graag wil gebruiken.

Thanks me hearties,

I think it's working, he found already 14% on the dvd.....

Oja bedankt voor de virus die zich meebracht tijdens het downloaden.
Norton had even alles in het rood en had toch even een goede 2 minuten om die virus eruit te knikkeren.

Thanks for the link, laat het weten als ik de foto's kan zien.

Thanks me hearties,

Jack from Noosa - Sunshine coast >:D

Well, na het downloaden geeft het programma aan dat er 1049 photos op deze dvd stond.
Wil ik de foto's openen geeft "Iso" aan dat niet gaat en willen ze er zo'n $40 (Amerikaanse) voor wil hebben.

Iemand nog andere solutions?.

Cheers,

Pssst.... Niet verder vertellen hoor.. Maar dit zijn wij @ the end of the world known to man ;)

Zoals je ziet zonder roeptoeter op mijn neus :D (jajaja, geen grapjes over mijn stevige doppert. Dat komt door de lens... :mad: die vertekend... ofzo...ahum...)

DSC_0996.jpg

Back