Jack's end

Ik zie dat je nog steeds je veilgheidsschoenen aanhebt.
groeten Johan
ps. volgens mij ligt die steen linksboven verkeerd om.

Al die slip slap slop op mijn kop.
Had het in mijn ogen zitten en had deze blok niet gezien.
Zal hem Zaterdag even omdraaien en je naam erop zetten Johan.
Jack >:D ,

Ps; heb al enkele blokjes van 18 kilo op mijn stale neus gehad en mijn veiligheidsschoenen zijn niet beschadigd.

Ho Ho Hooooooooo
Komt die rooie met z'n slee ook naar de boggy dirtroads van Australia?

Anyway
Geniet van de feestdagen, in warme kring van dierbaren of op grote afstand.
Licht, in donkere dagen en donkere tijden.

Ho Ho Hooooooooo
Komt die rooie met z'n slee ook naar de boggy dirtroads van Australia?

Anyway.

Nou, is de eerste keer dat we met kerst hier zitten maar het is wel een dingetje hoor. Heb toch het gevoel dat het hier (op een andere manier) nog wat gekker is als in NL. Maar misschien vergis ik me en let ik hier op zaken of vallen dingen op die ik in Nl al automatisch verdring.

en het combineert hier met de lange schoolvakantie. Kids dubbel hyper: kerstmannen, sleeen, cadeautjes, kerstboom en laatste schooldag, juffen en klasgenootjes gedag zeggen, zes weken zomervakantie. Oja en aan het eind van de vakantie nog even Australia day. Alles in 1 keer.

Ja, heb ook het idee dat we wat ze hier met kerst doen wij wat meer verdelen. Kinderen hebben feest op 5 december, de familie met de kerst, en een feestje met oud en nieuw. Hier zit dat allemaal op 1e kerstdag.

Viel me op dat mensen echt 's ochtends druk cadeautjes aan het uitpakken zijn (5 december) en alle vrienden en familie afbellen ( oud en nieuw)

Grappig die verschillen :)

Beetje plezier maken en gezelligheid kan nooit kwaad. Maar ik zou een voorstander zijn van het verdelen i.p.v. alles op 1 dag.

Jack is alive and kicking hard.
Heb geen blokje op mijn teentje gehad :D , erg druk met alles wat op ons afkomt.
We willen graag wonen waar we mee bezig zijn alleen laat het werk me weinig tijd vrij.
Inspectie voor the stables achter de rug, blokjes zitten vol met beton en het dak gaat er dit weekend op.
Aan alle nieuwkomers die bezig zijn met hun emigratie proces naar Australia.
Keep going and don't give up.......

Enjoy photos.

Cheers from the Sunshine Coast - QLD

293671_455859681135883_2119717523_n.jpg
23352_464055980316253_1009870041_n.jpg252006_455860454469139_2127213077_n.jpg265030_462952467093271_688546729_n.jpg

Ik wist niet dat jullie geinteresseerd waren in paarden.. Is het voor jullie privé of willen jullie er iets commercieels mee gaan doen?

Back